وعده تعزیرات برای استقرار در بازار آهن شادآباد


وعده تعزیرات برای استقرار در بازار آهن شادآباد

قاضی تعزیرات وعده داد با توجه به تخلف گسترده بازار آهن شادآباد به زودی کانکس تعزیرات در این مکان ایجاد می‌شود.

وعده تعزیرات برای استقرار در بازار آهن شادآبادقاضی تعزیرات در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وعده داد با توجه به تخلف گسترده بازار آهن شادآباد به زودی کانکس تعزیرات در این مکان ایجاد شود تا تمام وقت به شکایت‌ها رسیدگی کنند.
ناصر مدیحی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی در بازار آهن شادآباد گفت: راهنمایی و رانندگی و شهرداری هم باید با ما در برخورد با این تخلف‌ها از جمله کم فروشی و سد معبر همکاری کند.
وی افزود: چه معنی دارد که برخی کامیون‌ها به راحتی پلاک ماشین را باز و روی کامیونی دیگر نصب می‌کنند و با فریب خریداران مرتکب کم فروشی می‌شوند و قطعا با هر کامیونی که پلاک آن پرچ شده نیست، باید نیروی انتظامی برخورد کند.
بازرس اتحادیه آهن و فولاد هم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ما با متخلفان بازار آهن برخورد کرده ایم و برخی از این واحد‌ها پلمب شده اند.
عباس زاده افزود:​ برخی از آهن فروشان نیز جواز کسب ندارند و ما بعد از اخطار از پلیس اماکن درخواست پلمب واحد صنفی آن‌ها را می‌کنیم.
وی گفت: البته تعداد متخلفان محدود است و کسبه بسیار شریفی در این بازار داریم که در امور خیریه و امدادرسانی‌هایی در سیل و زلزله داشته اند.
بازرس اتحادیه آهن و فولاد افزود: در هر حال اگر خریداران شکایتی داشتند و به تخلف برخورد کردند، حتما با شماره ۷۷۶۱۳۸۵۰ داخلی ۹ تماس بگیرند و ما رسیدگی می‌کنیم.
وی گفت: از خریداران و مشتریان نیز درخواست می‌کنیم که از باربری‌های مطمئن، ماشین تهیه کنند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!