امام جمعه موقت بزمان: شناخت نامزد انتخاباتی از وظایف اصلی رای دهندگان است


امام جمعه موقت بزمان: شناخت نامزد انتخاباتی از وظایف اصلی رای دهندگان است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از وظایف اصلی مردم در زمان انتخابات شناخت کافی از نامزد مورد نظر است به همین سبب باید همه با تحقیق و شناخت کافی نامزد خود را روانه مجلس کنند.

حجت‌الاسلام عبدالمجید جهانگیری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش بزمان به اهمیت تحقیق در مورد کاندیداهای انتخابات مجلس پرداخت و افزود: مردم باید در انتخاب فرد اصلح‌تر از میان نامزدهای انتخابی نهایت دقت و توجه را داشته باشند تا نماینده‌ای شایسته روانه مجلس شود.

وی اظهار داشت: اگر مردم به این موضوع مهم که تاثیر فراوانی برای رشد و پیشرفت منطقه دارد توجه کنند شاهد پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های سازندگی خواهیم بود.

امام جمعه موقت بزمان اهمیت تقوا و عمل صالح در بین مومنان را متذکر شد و گفت: توجه به اهمیت تقوا و عمل صالح مومنان را در این دنیا و هم در جهان آخرت سربلند می کند.
وی با قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: خوشبختانه مردم بزمان در این روزها به خوبی طعم امنیت و آسایش را احساس می کنند که این نشان از تلاش و کوشش نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی بویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) دارد که این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
وی خطاب به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی افزود: دشمنان باید بدانند که کشور ایران جای جولان دادن اجنبی‌ها نیست و هر کسی بخواهد کوچکترین نگاهی به کشور بیندازد و نقشه‌ای برای برهم زدن نظم و امنیت داشته باشند به شدیدترین شکل با آنها برخورد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید