حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری


حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای عملیات بازسازی و اصلاح مشکل افت فشار آب 3000 مشترک در شهر قیدار برطرف شد.

علیرضا جزءقاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال چندین طرح در حوزه آب شرب شهرهای شهرستان خدابنده با اعتباری افزون بر ۴۸ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با احداث ۳ مخزن آب در شهرهای کرسف، سهرورد و نوربهار طی سال‌جاری ۲۰۰۰ مترمکعب به حجم ذخیره‌سازی آب این شهرها افزوده می‌شود. مخزن ذخیره آب شهر سهرورد با حجم ۵۰۰ مترمکعب و اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و مخزن آب ۱۰۰۰ مترمکعبی شهر کرسف نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال، همراه با ساختمان کلرزنی و نگهبانی در حال احداث است.

وی در رابطه با سایر مخازن آب، افزود: پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف و تاسیسات جانبی آن تا سال آینده در صورت تامین اعتبار طرح‌ تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

جزءقاسمی با اشاره به دیگر طرح‌های حوزه آب شرب شهر کرسف، تصریح کرد: دیگر طرح این شرکت در شهر کرسف حفر و تجهیز چاه نیمه عمیق با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد ریال و احداث یک کیلومتر خط انتقال است که با توجه به نیاز شهروندان، این پروژه طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، یادآور شد: مخزن ذخیره آب شهر نوربهار نیز با اعتباری معادل ۷ میلیارد ریال امسال در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد و به طور کلی امسال ۲.۵ کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب با ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر قیدار انجام شده است که مشکل افت فشار آب بیش از ۳۰۰۰ مشترک با اجرای این عملیات رفع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام