پژوهش در حوزه جوانان باید کاربردی شود


پژوهش در حوزه جوانان باید کاربردی شود

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه جوانان باید بر حسب نیاز و کاربرد، تعریف و اجرا شود.

«محمدرضا فضلی» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مهریز افزود: طرح‌های پژوهشی باید دقیق و جامع با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای جامعه و بهره‌گیری از اساتید و نخبگان، تهیه، تدوین و اجرا شود.

وی ادامه داد: باید از طرح‌های پژوهشی در راستای تصمیم‌گیری‌های مناسب در بخش ورزش و جوانان بهره‌برداری دقیق شود تا نتایج آن موجب تامین نیازهای نسل آینده و توسعه کشور شود.

این مسئول اظهار کرد: یافته‌های تحقیقی و پژوهشی اگر بر اساس روش‌های درست و نیازها تهیه و استفاده شود، نقش مهمی در حل بسیاری از نیازهای نوجوانان و جوانان کشور دارد و دولت نیز قطعاً از آنها حمایت می‌کند.

فضلی که پنجشنبه گذشته در جریان سفر به مهریز سخن می‌گفت، تصریح کرد: هرچند تاکنون در این ارتباط در سطح کشور فعالیت‌های خوبی صورت گرفته ولی باید با جدیت و همکاری تمام مسوولان و دستگاه‌ها شاهد گسترش فعالیت‌های فرهنگی و علمی در حوزه جوانان باشیم.

«رضا زارع زاده مهریزی» فرماندار مهریز نیز در این نشست به اهمیت رسیدگی به نیازهای جوانان و انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی با بهره‌گیری از نخبگان و اساتید دانشگاهی در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: تاکنون در این بخش مهم و راهبردی کارهایی صورت گرفته ولی باید با همکاری تمام بخش‌ها اقدام‌های موثرتری برداشته شود که نقش اساسی در تحقق مطالبات جوانان دارد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)