نقش بی بدیل ری در دیپلماسی شهری/ 60 میلیارد تومان هزینه افتتاح 40 پروژه شهری در منطقه


نقش بی بدیل ری در دیپلماسی شهری/ 60 میلیارد تومان هزینه افتتاح 40 پروژه شهری در منطقه

افشار گفت: با توجه به تمام محدودیت‌های مالی با رویکرد شورای پنجم توانستیم 40 پروژه شهری را به منظور توسعه عرصه عمومی افتتاح کنیم.

نقش بی بدیل ری در دیپلماسی شهری/ 60 میلیارد تومان هزینه افتتاح 40 پروژه شهری در منطقهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران در آئین افتتاح ۴۰ پروژه در این منطقه گفت: امروز توفیق داریم با هزینه ۶۰ میلیارد تومان، ۴۰ پروژه فرهنگی، اجتماعی و محیطی زیستی را بهره برداری کنیم.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: ری در دیپلماسی شهری دارای برگ‌های مهمی است که اگر به آن‌ها اهمیت داده شوند در سباست‌های شهری بسیار مهم و تاثیر گذار هستند.

افشار افزود: با توجه به اینکه ری در کریدور جاده ابریشم قرار دارد اهمیت به این منطقه می‌تواند باعث ارتقاء کشور شود.

او با اشاره به پروژه های با اهمیت منطقه ۲۰ گفت: با توجه به اهمیت اقدام‌ها می‌خواهیم پروژه‌های منطقه را به شکل ویدیو کنفرانس افتتاح کنیم.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: با توجه به تمام محدودیت‌ها در کسب درآمد در شورای پنجم هدف گذاری به شکلی بود که با توجه به همین محدودیت‌ها تلاش کنیم شرایط را ارتقاء ببخشیم.

در این مراسم بوستان خانواده، پایانه مسافربری جوانمرد قصاب، نماد یادمان شهدای جانبازان، زمین چمن مجموعه شهید مدرس و پیست دوچرخه سواری صالح آباد مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی