بوتاس برای 2021 به گزینه هایی غیر از مرسدس فکر خواهد کرد


فرمول یک ایران – والتری بوتاس مایل است تا به حضور خود در مرسدس برای سال 2021 ادامه دهد اما در صورت عدم تمدید قرارداد توسط تیم آلمانی، او گزینه های دیگری را پیش رو خواهد داشت. بوتاس در فصل آینده برای چهارمین سال پیاپی هم تیمی لوئیس همیلتون در تیم مرسدس خواهد بود. 2021 سالی است که فرمول یک قوانین و مقررات جدیدی را به خود خواهد دید و بسیاری از...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس مایل است تا به حضور خود در مرسدس برای سال 2021 ادامه دهد اما در صورت عدم تمدید قرارداد توسط تیم آلمانی، او گزینه های دیگری را پیش رو خواهد داشت.

بوتاس در فصل آینده برای چهارمین سال پیاپی هم تیمی لوئیس همیلتون در تیم مرسدس خواهد بود. 2021 سالی است که فرمول یک قوانین و مقررات جدیدی را به خود خواهد دید و بسیاری از رانندگان قراردادی را برای دو فصل دیگر ندارند. در حالی که همیلتون ممکن است به فراری رفته و مکس ورشتپن جای او را در مرسدس بگیرد اما بوتاس مشتاق است که با تیمش بماند. اگرچه هر گزینه و پیشنهادی را در نظر خواهد گرفت:

نقل و انتقالات زیادی در راه خواهد بود اما اگر من می توانستم آنچه را که می خواهم انتخاب کنم، بدیهی است که در اینجا می ماندم.

من به کارهایی که هر روز انجام می دهیم باور دارم و راننده بهتری شده ام. اما در عین حال من برای راه حل های دیگر نیز آماده هستم.

من نمی خواهم حتی قبل از شروع فصل در مورد آن صحبت کنم. من صبر خواهم کرد و می بینم چه اتفاقی می افتد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز