راهنمای خرید دوربین مداربسته دید در شب از شرکت اختر برق


دوربین‌های امنیتی ابزارهایی اجتناب‌ناپذیر برای خانه‌ها یا کسب‌وکارها هستند. بنابراین اگر می‌خواهید که از خانه، دفتر و یا کسب‌وکار خود حفاظت کنید، باید بهترین دوربین های امنیتی را خریداری کنید. وقتی‌که این دوربین‌ها را...

دوربین‌های امنیتی ابزارهایی اجتناب‌ناپذیر برای خانه‌ها یا کسب‌وکارها هستند. بنابراین اگر می‌خواهید که از خانه، دفتر و یا کسب‌وکار خود حفاظت کنید، باید بهترین دوربین های امنیتی را خریداری کنید. وقتی‌که این دوربین‌ها را راه‌اندازی کردید، دیگر هیچ نگرانی در مورد امنیت خانه یا محل کارتان ندارید.

دوربین‌های امنیتی در انواع مختلفی ازجمله داخلی و خارجی موجود هستند و بسته به نیاز شما، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دوربین‌های امنیتی برای دید در شب را انتخاب کنید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته دید در شب از شرکت اختر برق

مواردی که باید در هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب یا سیستم های امنیتی مدنظر داشته باشید:

قبل از اینکه تحقیق خود برای خرید دوربین را آغاز کنید، این مهم است که در ابتدا نیازهای خود را بشناسید و تنها از این طریق است که می‌توانید دوربین‌هایی را بیابید که در بازار موجود هستند.

شما به دنبال دوربین‌های داخلی هستید یا خارجی؟ البته در این راهنما انواع مختلف دوربین‌های داخلی و خارجی با یکدیگر ترکیب شده‌اند. ازجمله مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید دوربین‌های مداربسته برای دید در شب مدنظر داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی دوربین در تشخیص حرکت

دوربین‌هایی با این قابلیت، جزو بهترین دوربین‌های امنیتی هستند، زیرا می‌توانند که در صورت تشخیص هر حرکتی، تعدادی نوتیفیکیشن ارسال کنند. این نوتیفیکیشن‌ها برای آگاه کردن شما از هرگونه فعالیت مشکوک در جریان بسیار مهم هستند.

قابلیت اتصال Wi-Fi

قابلیت Wi-Fi دوربین امنیتی شما را قادر می‌سازد تا به طرزی موثر با شبکه خانگی ارتباط برقرار کند. مزیت دیگر ارتباطات Wi-Fi این است که نیاز به سیم‌های فیزیکی را از بین می‌برد و شما دیگر نگرانی در مورد بریده شدن و قطعی سیم‌ها ندارید.

قابلیت دید در شب

به یاد داشته باشید که شما دوربینی می‌خواهید که بتواند در نور ضعیف نیز اقدام به ثبت و ضبط تصاویر و فیلم کند. بنابراین، این ویژگی به فاصله‌ای که دوربین می‌تواند اقدام به ضبط تصاویر در نور کم کند مرتبط می‌شود.

میدان دید

دوربین لیزری و دوربینهای دیدن در شبد باید میدان دید گسترده ای داشته باشند. میدان دید یعنی اینکه گستره دوربین یا زاویه‌ای که دوربین می‌تواند اقدام به ضبط تصاویر کند چقدر است. دوربین‌های امنیتی انواع مختلفی دارند و هرکدام از این دوربین‌ها میدان دید مختص خود را ارائه می‌دهند. بسته به نیاز، می‌توانید بهترین دوربین با میدان دید مناسب را انتخاب کنید

رزلویشن

رزلویشن جنبه‌ای مهم از دوربین است و چیزی است که شفافیت تصویر گرفته شده توسط دوربین را مشخص می‌کند. تصاویر واضح برای شناسایی چهره‌ها یا هر شی دیگر موجود در تصویر مهم هستند.

جهت خرید دوربین مداربسته دید در شب شرکت اختر برق ارغوان تماس بگیرید.

جهت مشاهده محصولات و خدمات اختر برق به وبسایت ما به آدرس http://www.aba-cctv.com مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!