ارتقای وحدت ملی از دستاوردهای برگزاری یادواره های شهداست


ارتقای وحدت ملی از دستاوردهای برگزاری یادواره های شهداست

ایلام-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ارتقای وحدت و همدلی ملی از بزرگ ترین دستاوردهای برگزاری یادواره های شهدا در کشور است.

محمد نوذری عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره فتح میمک اظهار داشت: مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون هزاران شهید و ایثارگر و خانواده های معظم آنان است که در سخت ترین دوران انقلاب با فدا کردن عزیزترین سرمایه خود که همانا شهادت جوانان برومندشان بود دشمن را در رسیدن به مطامع شان ناکام گذاشتند.

وی افزود: مردم مرزدار استان ایلام در این میان نقش بسیار ممتازی ایفا کردند و در ابتدای جنگ تحمیلی وفاداری خود را به آرمان های نظام اثبات کردند.

معاون استاندار ایلام حماسه فتح میمک را اوج همراهی عشایر غیور ایلام با نیروهای نظامی برای جلوگیری از پیشروی دشمن بعثی عنوان کرد و یادآور شد: این حماسه کم نظیر در ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون بخوبی معرفی نشده است.

نوذری بر هماهنگی تمامی ارگان های مسوول برگزاری حماسه فتح میمک تاکید کرد و گفت: مدیریت برگزاری یادواره با ارتش جمهوری اسلامی است و همه باید برنامه های خود را با نیروهای ارتش هماهنگ کنند.

وی با اشاره به شهادت ۳۲ شهید مردمی به همراه ۶۰ شهید ارتش در جریان حماسه فتح میمک اضافه کرد: باید از نگاه قومی و قبیله ای در برگزاری یادواره های شهدا پرهیز شود چراکه شهیدان والامقام متعلق به عموم مردم و نظام هستند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: امسال باید شاهد برگزاری باشکوه تر حماسه فتح میمک باشیم و ارتش به همراه مرزبانی نسبت به تامین پوشش امنیتی مسیر اقدام کنند.

نوذری تامین حداقل ۶ هزار صندلی برای مهمانان مراسم، پذیرایی ، تامین آب و برق محل برگزاری یادواره و خودرو برای چابجایی میهمانان را خواستار شد.

وی یادآور شد: خروجی یادواره های شهدا بدون شک به افزایش روحیه همدلی و وحدت ملی منجر شده و مشروعیت نظام را ارتقا خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج