سرمربی اهورا بهبهان: گیتی‌پسند از تجربه بازیکنانش برای پیروزی بهره برد


سرمربی اهورا بهبهان: گیتی‌پسند از تجربه بازیکنانش برای پیروزی بهره برد

اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: گیتی پسند اصفهان در دیدار مقابل تیم ما، بخوبی از تجربه بازیکنانش برای پیروزی بهره بود.

محسن علیپور شامگاه دوشنبه بعد از شکست تیمش مقابل تیم گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما کاملاً بومی است و نسبت به دیدار قبلی خود با تیم گیتی‌پسند، چند بازیکن مهم خود را در این بازی در اختیار نداشت.

سرمربی اهورا با بیان‌اینکه امسال شرایط تیم ما سخت شده است، افزود: در بازی امروز بازیکنان من تلاش زیادی کردند ولی تیم میزبان با استفاده خوب و درست از تجربه بازیکنان خود پیروز میدان شد.

وی افزود: لیگ برتر فوتسال کشور در فصل جاری شرایط خوبی داشت و تیم‌ها قدرتمند ظاهر شدند و حتی بازیکنان خارجی هم در لیگ برتر حضور یافتند و بازی کردند.

وی گفت: سعی ما بر این است تا در لیگ برتر بمانیم، با این حال تیم اهورا از شرایط سختی برخوردار است و با سایر تیم‌ها قابل قیاس نیست.

علیپور با بیان اینکه تیم‌های بالای جدول از شرایط خوبی برخوردارند، گفت: از تیم اهوار بهبهان حمایتی صورت نمی‌گیرد و اسپانسر نداریم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های کوچک، مسوولان مرتبط دیدگاه ورزشی ندارند در صورتی که نزدیک به 2 هزار هوادار از بازی‌های تیم ما استقبال می‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و اهورای بهبهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ روز دوشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر۲ پیروز میدان شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان هم اینک با ۴۶ امتیاز در رده دوم و اهورا بهبهان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان