نگاه به توسعه گلخانه‌ها منفعتی نباشد


نگاه به توسعه گلخانه‌ها منفعتی نباشد

فرماندار نهبندان با بیان اینکه توسعه گلخانه‌ها در شهرستان باعث رونق اقتصادی و اشتغال در شهرستان خواهد شد، گفت: استاندار تاکید دارند که نگاه دستگاه‌ها به این موضوع نباید نگاه سود و منفعتی باشد و باید شرایطی را برای افراد فراهم کنیم که توسعه‌کنندگان بتوانند بهره‌وری مناسبی را داشته باشند.

مجید بیکی، امروز چهارشنبه 4 دی‌ماه در جلسه ستاد گلخانه‌های شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه استاندار، موافقت ایجاد هزار هکتار گلخانه و مجتمع پرورش آبزیان در دستور کار قرار گرفته که شهرستان‌های استان به همین تناسب با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته‌اند بخشی از کار آن انجام شده و برای شهرستان نهبندان در حال حاضر ۶۰ هکتار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی به متقاضیان گلخانه‌ها باید در دستور کار مسئولین و متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار نهبندان خاطرنشان کرد: استاندار تاکید دارند که نگاه دستگاه‌ها به این موضوع نباید نگاه سود و منفعتی باشد و باید شرایطی را برای افراد فراهم کنیم که توسعه‌کنندگان بتوانند بهره‌وری مناسبی را داشته باشند.

بیکی تصریح کرد: افرادی که به دنبال ایجاد گلخانه‌ها هستند، باید از روش‌های نوین در کشت استفاده کرده تا شاهد بازدهی و راندمان بهتر در تولید محصول باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیداری که با تولیدکنندگان داشته‌اند و با تعبیر بسیار با ارزشی که برای تولیدکنندگان به کار برده‌اند، وظیفه مسئولین در این موضوع سنگین است و باید به طور ویژه حمایت لازم از جهادگران در این عرصه به عمل آید.

فرماندار نهبندان یادآور شد: با توجه به استقبال مناسبی که در ماه‌های اخیر در نهبندان برای احداث گلخانه صورت گرفته، از شهروندان تقاضا دارم با توجه به ایجاد زیرساخت‌های جدید برای رونق این بخش سهیم شوند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قتل جوان 26 ساله سرایانی در یک نزاع دسته جمعی / 3 ضارب کمتر از یک ساعت دستگیر شدند