محدودیت تردد در مسیرهای ورودی و خروجی بیرجند برقرار شد


محدودیت تردد در مسیرهای ورودی و خروجی بیرجند برقرار شد

بیرجند - ایرنا - محدودیت تردد در مسیرهای ورودی و خروجی شهر بیرجند از ساعت 12 امروز (دوشنبه) برقرار شد و این محدودیت ها شامل تردد به مناطق اطراف مرکز استان نیز می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: مسیرهای خروجی و ورودی بیرجند براساس اعلام و ابلاغ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان) مسدود است.

سرهنگ علیرضا عباسی افزود: برابر تصمیمات ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، از ساعت ۱۲ امروز خودروهای با پلاک بومی حق خروج و خودروها با پلاک غیر بومی حق ورود به مرکز استان را ندارند.

وی تصریح کرد: برای رفت و آمد ساکنان شهر بیرجند به روستاهای اطراف نیز محدودیت وجود دارد لذا این دسته از شهروندان باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند چرا که ممنوعیت تردد شامل آنان هم می‌شود.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: هر گونه تخلف از محدودیت‌های اعمال شده توسط دوربین‌ها و عوامل پلیس راه و راهور، کنترل و شامل اعمال قانون ۵۱۰ هزار تومانی رانندگان خواهد شد.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا دیروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از محدودیت‌ رفت و آمد در ۲۵ مرکز استان دارای وضعیت قرمز از ظهر امروز خبر داد.

براساس این طرح که تا ساعت ۲۴ روز جمعه شانزدهم آبان ادامه دارد، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از ۲۵ مرکز استان همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به آنها ممنوع است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است.

علاوه بر این شهرستان‌های بیرجند، قاینات و طبس در خراسان جنوبی براساس مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا شامل محدودیت‌های جدید برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند که از روز چهارشنبه هفته جاری اعمال خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاروان های سلامت به 4 منطقه محروم خراسان جنوبی اعزام شدند