انتصاب روحانی‌ای جوان به امامت مسجد روح‌الله/تقدیر از چند دهه خدمت «حجت‌الاسلام دقیقی شاهرودی»


انتصاب روحانی‌ای جوان به امامت مسجد روح‌الله/تقدیر از چند دهه خدمت «حجت‌الاسلام دقیقی شاهرودی»

حجت‌الاسلام والمسلمین معراجی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا دقیقی شاهرودی طی 30 سال فعالیت در مسجد روح‌الله، منشا برکات و تحولاتی عظیم بود، گفت: حجت‌الاسلام سید عباس موذن، جانشین وی در این مسجد شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معراجی» در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تقدیر از هر تلاشی، وظیفه هر انسانی است همچنان که حضرت امام رضا (ع) فرمودند «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»، اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد در همین راستا همواره از زحمات ائمه جماعات باسابقه و معمری که چند دهه از عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و مردم کردند تقدیر به عمل می آورد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد این کار را در چند قالب انجام می دهد؛ از یک سو، با برگزاری مراسم تودیع و تکریم ائمه جماعات و از سوی دیگر، با برگزاری همایش های ستارگان محراب و از طرف دیگر با بازدید مرتب از ائمه جماعات سالخورده.

وی در ادامه به تغییر امام جماعت مسجد روح الله اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین «رضا دقیقی شاهرودی» طی ۳۰ سال فعالیت در این مسجد، منشا برکات و تحولاتی عظیم بود و توانست در زمینه های مختلف از جمله اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه بسیار موفق باشد.

معراجی گفت: زمانی که آقای دقیقی شاهرودی به مسجد روح الله آمد، این مسجد بسیار کوچک بود که ایشان با خریداری زمینی، اقدام به توسعه این خانه خدا کرد و در ادامه با تاسیس مدرسه ای در مجاورت این مسجد، چند دهه پیش گامی بلند در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه برداشت و این رهگذر، نیروهای مومن، باسواد و انقلابی تربیت کرد.

وی ادامه داد: مراسم تودیع حجت الاسلام و المسلمین رضا دقیقی شاهرودی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ناصرالدین نوری زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام شد و طی آن ضمن تقدیر از چند دهه خدمت خالصانه و صادقانه آقای دقیقی، حجت الاسلام سید عباس موذن به عنوان امام جماعت جدید مسجد روح الله معرفی شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موذن، روحانی جوان و باسوادی است که ان شاءالله با همکاری هیات امنا، بسیجیان، اعضای کانون فرهنگی هنری و نمازگزاران مسجد روح الله می تواند ضمن تداوم مسیر درخشانی که آقای دقیقی آغاز کرد، زمینه ساز تحولات و احیای برخی از کارکردهای مغفول مانده این مسجد شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه