ساختمان اداری نظام مهندسی معدن زنجان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود


ساختمان اداری نظام مهندسی معدن زنجان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

زنجان- ایرنا- رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: ساختمان اداری این سازمان در حال ساخت بوده و تا کنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم فاز اول آن در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

دکتر رضا کشاورزی روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: زمین این ساختمان در سال ۹۳ و از طریق مسکن و شهرسازی به مساحت ۷۰۰ مترمربع تملک شد.

وی خاطرنشان کرد: نقشه‌برداری و گودبرداری در سال‌های ۹۳ و ۹۴ انجام شد ولی پروژه بعد از آن به دلیل محدودیت منابع مالی، متوقف شد.

کشاورزی افزود: از خرداد سال ۹۷ عملیات اجرایی ساختمان، شروع مجدد شد و طی یک و نیم سال گذشته تا کنون به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان با بیان اینکه این ساختمان متشکل از سه طبقه است، گفت: زیربنای هر یک از طبقات ۳۵۰ مترمربع بوده که یکی از طبقات، سالن آمفی‌تئاتر ۴۰۰ نفره و طبقه بعدی، ساختمان اداری است.

وی افزود: طبقه سوم نیز دارای سالن جلسات ۸۰ نفره و ۲ واحد سوئیت است.

کشاورزی با بیان اینکه در مجموع تا کنون ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده، اظهار داشت: به غیر از تجهیزات، حدود چهار میلیارد ریال نیز برآورد شده که برای تکمیل ساختمان اداری مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبار هزینه‌شده، شرکت‌های فعال معدنی نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله آجر سیلیکس، سنگ نما، سرامیک کف، انجام دیوارکشی ساختمان، فروش میلگرد اقساطی با تخفیف، شن و ماسه و گودبرداری بنا را انجام داده‌اند.

کشاورزی تصریح کرد: هیچ‌گونه اعتبار دولتی برای این ساختمان اختصاص نیافته و هزینه‌ها با همت اعضا، منابع سازمان و همچنین سازمان نظام مهندسی معدن ایران تامین شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: مجموع اعضای تشکیل‌دهنده این سازمان ۹۸۳ نفر بوده که ۳۲۲ نفر دارای پروانه اشتغال هستند.

وی اظهار داشت: نظام مهندسی معدن دارای رشته‌های معدن، زمین‌شناسی، متالوژی استخراجی، نقشه‌برداری و سایر رشته‌های مرتبط است.

کشاورزی خاطرنشان کرد: ۳۹۷ نفر از اعضای سازمان در رشته معدن، ۲۵۸ نفر در زمین‌شناسی، ۵۰ نفر متالوژی استخراجی، ۱۱۷ نفر نقشه‌برداری و ۱۶۱ نفر نیز در سایر رشته‌های مرتبط با معدن، عضو این سازمان هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ثبت 646 مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان