رونمایی از نسل دوم هواوی میت X در سه ماهه سوم 2020


رسانه کلیک – نسل دوم هواوی میت X به عنوان جانشین اصلی گوشی انعطاف پذیر هواوی، با نمایشگر انعطاف پذیرتر و لولاهای بهتر در سه ماهه سوم سال 2020 از راه می رسد. با اینکه ماه ها از عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر 5G هواوی به نام میت X می گذرد، اما این محصول در […] نوشته رونمایی از نسل دوم هواوی میت X در سه ماهه سوم 2020 اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – نسل دوم هواوی میت X به عنوان جانشین اصلی گوشی انعطاف پذیر هواوی، با نمایشگر انعطاف پذیرتر و لولاهای بهتر در سه ماهه سوم سال 2020 از راه می رسد.

با اینکه ماه ها از عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر 5G هواوی به نام میت X می گذرد، اما این محصول در بازار کمیاب شده است. هواوی به تازگی از گوشی میت Xs و رونمایی آن در سال آینده خبر داد که نسخه بهبودیافته میت X بوده و دارای لولاها و نمایشگر بهتری است. این دستگاه احتمالا در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد. اما تکلیف نسل دوم میت X چه می شود؟

ظاهرا نسل دوم هواوی میت X در نیمه دوم سال آینده از راه می رسد. تامین کنندگان پنل و لولاهای این دستگاه، از پیش به تولید انبوه اجزای سازنده میت X2 پرداخته اند. شایع شده که تامین کننده لولا برای گوشی های جدید، کمپانی Jarllytec است.

البته هواوی بعدها با یک تولیدکننده گوشی های هوشمند چینی دیگر نیز همکاری خواهد کرد. اما با توجه به اینکه پیچیدگی و قابلیت اطمینان اجزای سازنده دستگاه باید مورد آزمایش قرار گیرند، این شرکت صریحا به برنامه های آینده خود اشاره ای نکرده است.

رونمایی از نسل دوم هواوی میت X در سه ماهه سوم 2020

رونمایی از نسل دوم هواوی میت X در سه ماهه سوم 2020

به نظر می رسد که نسل دوم میت X به همراه سری میت 40 در سال آینده رونمایی می شود. این دستگاه ها احتمالا از پردازنده های سری 1000 کایرین و فناوری بومی 5G بهره می برند.

طبق گزارش های اخیر، پردازنده کایرین 1020 با کدنام بالتیمور از فناوری ساخت 5 نانومتری TSMC استفاده خواهد کرد که موجب بهبود 50 درصدی کارایی آن نسبت به کایرین 990 خواهد شد. معماری CPU نیز از کورتکس A76 به کورتکس A78 ارتقا خواهد یافت. جالب اینکه کوالکام هنوز در جدیدترین پردازنده خود یعنی اسنپدراگون 865 از هسته های کورتکس A77 استفاده می کند.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم