نیکولاس آنلکا:/ خجالت می کشم بگویم بازیکن یوونتوس بودم!


نیکولاس آنلکا:/ خجالت می کشم بگویم بازیکن یوونتوس بودم!

نیکولاس آنلکا حضور در یوونتوس را تلخ ترین تجربه دوران فوتبالش می داند.

به گزارش "ورزش سه"، نیکولاس آنلکا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه است که در تیم‌های سرشناس اروپایی مثل آرسنال و رئال مادرید و یوونتوس سابقه بازی کردن دارد. آنلکا در ۶۹ بازی ملی خود برای تیم ملی فرانسه ۱۴ گل نیز به ثمر رساند.

او پس از ظهور در آرسنال به عنوان یک پدیده راهی رئال مادرید شد. در واقع سال ۱۹۹۹ بود که تحولی بزرگ در زندگی ورزشی‌اش رخ داد.

او پیشنهاد ۲۲.۳ میلیون پوندی رئالی‌ها را پذیرفت و با این تیم قرارداد بست.

نیکولاس آنلکا:/ خجالت می کشم بگویم بازیکن یوونتوس بودم!

البته آنلکا در ۵ ماه ابتدایی حضورش نزد سفید‌پوشان در گلزنی ناکام ماند. در واقع نخستین گل خود را برای رئال، در بازی افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان مقابل النصر عربستان در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۰۰ زد.

۲ روز بعد از آن در بازی مقابل کورینتیانس برزیل و در همان پیکارها، ۲ گل زد اما در زدن گل سوم و هت‌تریک ناکام ماند؛ چرا که در دقیقه ۸۱ بازی، موفق نشد ضربه پنالتی را گل کند. آنلکا در تاریخ ۲۶ فوریه سال ۲۰۰۰ نخستین گل لالیگایی‌اش را در برد ۳ بر صفر مقابل بارسا در ‌ال‌کلاسیکو زد.

او پس از رئال راهی پی اس جی، لیورپول، فنرباغچه، بولتون، چلسی، شانگهای و یوونتوس شد. جایی که بدترین تجربه فوتبالش اش بود.

نیکولاس آنلکا:/ خجالت می کشم بگویم بازیکن یوونتوس بودم!


آنلکا در مورد بدترین تجربه فوتبالی خود گفت:« باید اعتراف کنم که یوونتوس بدترین تجربه دوران فوتبالی من بود. پیشنهاد یووه را قبول کردم چرا که تیم سرشناس و پرافتخاری بود. آنها تاریخی درخشان داشتند و در صدر جدول رده‌بندی سری آ هم قرار داشتند اما متاسفانه این تیم برای من تجربه تلخی شد.

من با پیراهن یوونتوس تنها ۴۵ دقیقه بازی کردم و اصلا در ورزشگاه خانگی این تیم و برابر هوادارانش بازی نکردم. به صراحت بگویم که وقتی کسی درباره یوونتوس با من صحبت می‌کند، فورا موضوع را تغییر می‌دهم. از این انتقال، احساس خجالت می‌کنم. برای همه تیم‌هایی که بازی کردم موفق به گلزنی شدم به غیر از یوونتوس.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟