استبان اکون: می دانستم که لکلرک فتل را شکست می دهد


فرمول یک ایران – استبان اکون ادعا می کند که می دانست چارلز لکلرک در سال 2019 از هم تیمی خود عملکرد بهتری را خواهد داشت و از موفقیت راننده موناکویی تعجب نکرده است. لکلرک بعد از یک سال در فرمول یک با سائوبر برای رقابت های سال 2019 به اسکودریا فراری پیوست و در ابتدا او باید به عنوان راننده شماره 2 عمل می کرد، اما اوضاع اینطور پیش نرفت. از اولین...

فرمول یک ایراناستبان اکون ادعا می کند که می دانست چارلز لکلرک در سال 2019 از هم تیمی خود عملکرد بهتری را خواهد داشت و از موفقیت راننده موناکویی تعجب نکرده است.

لکلرک بعد از یک سال در فرمول یک با سائوبر برای رقابت های سال 2019 به اسکودریا فراری پیوست و در ابتدا او باید به عنوان راننده شماره 2 عمل می کرد، اما اوضاع اینطور پیش نرفت. از اولین مسابقه فصل در ملبورن، چارلز نشان داد که توانایی به چالش کشیدن فتل را دارد و در پایان فصل نیز او با اختلاف 24 امتیازی با سباستین فتل در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. اکون گفت:

چارلز لیاقت تمام اتفاقات خوبی که برایش افتاده را دارد و برای من نیز جای هیچ تعجبی وجود ندارد.

من گفته بودم که اگر او خودروئی در حد پول پوزیشن و پیروزی داشته باشد، حتما این موارد را عملی خواهد کرد. من همچنین گفتم که او فصل را بالاتر از سباستین فتل تمام خواهد کرد.

استبان اکون: می دانستم که لکلرک فتل را شکست می دهداستبان اکون: می دانستم که لکلرک فتل را شکست می دهد استبان اکون و چارلز لکلرک در کارتینگ

اکون که پس از انتخاب شدن به جای نیکو هالکنبرگ، در سال 2020 با رنو به فرمول یک باز می گردد، در کنار گروهی از رانندگان جوان مثل لکلرک و سایر افراد قرار خواهد گرفت و معتقد است که همه آنها یکدیگر را بهتر کردند:

ما تمام دوران حرفه ایمان در حال رقابت با یکدیگر بودیم -با لکلرک، مکس ورشتپن و پیر گسلی- تا اینکه به اینجا رسیدیم.

این همان چیزی است که به ما اجازه می دهد سطح خود را بالاتر ببریم، و هم انگیزه ای را برای ما فراهم می آورد که همیشه بهتر عمل کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گوشه‌ای از بهشت مخفی شده در ایران؛ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش