ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»


اسماعیل نیک نفس، گفت: تصمیم گرفتیم که در راستای معرفی طرح کتاب خوانی « پیک دوچرخه ای کتاب» ، فیلم مستند کوتاه آن را بسازیم.

«اسماعیل نیک نفس»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون مصباح از سال ۱۳۹۱ تاکنون به شکل تخصصی در زمینه فیلم و مستند سازی در حال فعالیت است و یکی از فیلم های کوتاه مستند این کانون در گذشته در جشنواره های منطقه ای و کشوری حائز رتبه برتر شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح، اظهار داشت: یکی از کارهای ابتکاری و موفق کانون فرهنگی هنری مصباح به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی و پویایی کتابخانه این کانون، اجرای طرح « پیک دوچرخه ای کتاب» در علی آباد عمران بود که با اقبال بسیار خوبی روبرو شد.

ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»

مدیر کانون مصباح علی آباد عمران، افزود: بنابراین تصمیم گرفتیم که در راستای معرفی این ایده، فیلم مستند کوتاه آن را بسازیم.

ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»

وی، اظهار داشت: تصویر برداری این مستند در علی آباد عمران در چندین لوکیشن انجام شد و به پایان رسید و اکنون در مرحله تدوین این اثر هستیم که امیدواریم تا اواسط دی سال جاری خروجی نهایی آن به اتمام برسد.

ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»

نیک نفس، بیان داشت: کلیه کارهای ساخت این مستند، توسط هنرمندان عضو کانون مصباح انجام شده است و متاسفانه هیچ گونه حمایتی از سوی نهادهای فرهنگی در خصوص تولید این اثر صورت نگرفته است.

ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح، ضمن تشکر از عوامل اجرایی ساخت مستند« پیک دوچرخه ای کتاب»، به اسامی آنها اشاره کرد و افزود: مجید حاجبی تصویردار، علی عبدی نسب صدابردار، معراج بهروزه، مهدی آئیژ، امیر علی خواجه بهرامی، محمد جواد خواجه بهرامی، امیر علی آئیژ، مهدی درینی و حسین آمیژ به عنوان بازیگران این مستند همکاری کردند که جا دارد همین جا از آنها تشکر کنم.

ساخت مستند کوتاه « پیک دوچرخه ای کتاب»

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران در شهرستان جیرفت و جنوب کرمان قرار دارد.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)