برگزاری «تور دوچرخه سواری» در کانون «منتظران نور» جهرم


برگزاری «تور دوچرخه سواری» در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» در برنامه «تور دوچرخه سواری»، مسیر کانون تا گلزار شهدا را رکاب زدند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اهمیت ورزش میان بچه های مسجد به نحوی بوده که این مهم به عنوان برنامه ثابت در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مطرح است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: از جمله ورزش هایی که مورد علاقه بچه های مسجد بوده و در این کانون مورد توجه است، «دوچرخه سواری» بوده که در مناسبت های مختلف نسبت به برگزاری «تور دوچرخه سواری» اقدام می شود.

وی بیان کرد: در آستانه هفته «دفاع مقدس» و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برنامه «تور دوچرخه سواری» برنامه ریزی و با حضور بچه های مسجد انجام شد.

نیکجو خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این برنامه، مسیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تا گلزار شهدای «فردوس» را رکاب زده و سپس با حضور در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» جهرم به زیارت این امامزاده مطهر رفتند.

وی ادامه داد: در این «تور دوچرخه سواری» تعداد 20 نفر از بچه های نوجوان عضو این کانون فرهنگی و هنری حضور داشتند که این برنامه با استقبال آنها رو به رو شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم عنوان کرد: بچه های مسجد همچنین با حضور در گلزار شهدای «فردوس» یاد و خاطره شهدای گران قدر دفاع مقدس به ویژه شهید «محمدهادی نعمتی» از شهدای این مسجد و کانون فرهنگی و هنری را گرامی داشتند.

پایان پیام/691

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن