دانلود برنامه ساخت ویدئو همراه موزیک


مجله آنلاین موبنا – در چند سال گذشته اگر کسی تصمیم به ویرایش فایل های ویدئویی داشت بی شک به سراغ ویندوز و برنامه های پیچیده اش می رفت که در بسیاری از موارد با شکست رو به رو می شد! اما هم اکنون اندروید چنین فرآیند هایی را ساده تر کرده و تجربه ای جدید را در اختیارتان قرار می دهد. Movie Maker – Photo Video Maker With Music PRO عنوان یک اپلیکیشن فوق...

مجله آنلاین موبنا – در چند سال گذشته اگر کسی تصمیم به ویرایش فایل های ویدئویی داشت بی شک به سراغ ویندوز و برنامه های پیچیده اش می رفت که در بسیاری از موارد با شکست رو به رو می شد! اما هم اکنون اندروید چنین فرآیند هایی را ساده تر کرده و تجربه ای جدید را در اختیارتان قرار می دهد. Movie Maker – Photo Video Maker With Music PRO عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای ساخت ویدئو همراه با موزیک مخصوص اندروید می باشد که توسط Background Changer, Eraser Booth Photo Editor توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برقراری دسترسی شما به گزینه هایی متعدد کمک می کند تا ویدئو های خاص خود را ایجاد کرده و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای ساخت ویدئو ها تنها کافیست مجموعه ای از تصاویر و یا کلیپ های کوتاه را انتخاب کنید و پس از انتخاب انیمیشن ها و موزیک متن یک فایل ویدئویی با کیفیت را دریافت نمایید. اگر آهنگ مناسبی در حافظه اسمارت فون خود ندارید بهتر است به دیتابیس عظیم این نرم افزار مراجعه کرده و یک موزیک مناسب با ویدئو خود را انتخاب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Movie Maker – Photo Video Maker With Music PRO اندروید :

توانایی ایجاد موزیک ویدئو هایی با کیفیت تنها در یک دقیقه دسترسی به هزاران موزیک شاد و گوناگون امکان استفاده از موزیک های حافظه برای ساخت ویدئو استفاده از مجموعه ابزار هایی ویرایشی برای یک فایل نهایی فوق العاده ایجاد دوبله های بامزه و خنده دار ویرایش ویدئو ها با فیلتر هایی خلاقانه

اپلیکیشن Movie Maker – Photo Video Maker With Music PRO با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ایجاد موزیک ویدئو هایی زیبا توانسته است با هزاران دانلود و پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری خود امتیاز 3.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و کامل آن را دریافت نمایید.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ تغییرات آپدیت No changelog provided by the Dev.

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – 24 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق