کشف 2 تویوتا قاچاق در دریای جنوب


ماموران مرزبانی در بازرسی از شناورها یک دستگاه خودروی پرادو و یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا در مجموع به ارزش 40 میلیارد ریال را کشف کردند.

با تلاش نیروهای مرزبانی استان هرمزگان در شهرستان میناب (هرمزگان)، قاچاقچیان موفق به انتقال دو خودروی خارجی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال (4 میلیارد تومان) از آب های خلیج فارس نشدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه مرزی میناب ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، از تلاش قاچاقچیان به منظور انتقال دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به وسیله شناور به سواحل روستای زیارت مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حسین دهکی گفت: بلافاصله گروهی از گشت‌های خودرویی و پیاده این پایگاه برای بررسی موضوع و برخورد با قاچاقچیان به موقعیت شناسایی شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان با رها کردن شناورها در ساحل با استفاده از تاریکی هوا اقدام به فرار کردند و موفق به انتقال خودروها نشدند.

سرهنگ دهکی بیان داشت: ماموران مرزبانی در بازرسی از شناورها یک دستگاه خودروی پرادو و یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا در مجموع به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به تاثیر سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور و تلاشهای نیروهای مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان گفت: تلاش‌ها برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟