پرداخت 13 میلیارد و 602 میلیون ریال صدقه توسط مردم بروجرد


پرداخت 13 میلیارد و 602 میلیون ریال صدقه توسط مردم بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره اجرایی و صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: امسال مردم این شهرستان 13میلیارد و 602 میلیون ریال صدقه برای حمایت از نیازمندان پرداخت کردند.

سعید موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خانوارهای بروجردی مشترک ۳۰ هزار صندوق صدقات خانگی هستند که ماموران جمع آوری هر ۲ ماه یکبار موظف به تخلیه صندوق صدقات و ثبت درآمد هستند.

وی افزود: مشترکان در صورت نیاز می توانند بصورت دوره ای گزارش واریزی صدقات خانگی خود را از اداره کمیته امداد محل سکونت خود اخذ کنند.

رییس اداره اجرایی و صدقات کمیته امداد لرستان با تاکید بر هزینه کرد صدقات جمع آوری شده بیان کرد: همه مبالغ اهدایی در راستای تامین مایحتاج مددجویان و سایر نیازمندان شهرستان هزینه می شود.

موسوی با اشاره به نقش تاثیر گذار صدقات در کمک به نیازمندان اضافه کرد: یکی از روش های آسان و کم هزینه برای نیکوکاران به منظور کمک به مستمندان در بخش های مختلف پرداخت صدقه است.

وی به پرداخت هزینه های معیشتی، درمان، تامین مسکن و پرداخت های موردی از محل صدقات اشاره کرد و ادامه داد: مردم نیکوکار بروجرد علاوه بر صندوق های خانگی و اماکن عمومی از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۶۶۸*۸۸۷۷* مبلغ ۳۰ میلیون ریال صدقه بصورت الکترونیکی واریز نمودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403