وصیت نامه و ایده های فرهنگی شهدا در بین مردم ترویج شود


وصیت نامه و ایده های فرهنگی شهدا در بین مردم ترویج شود

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به لزوم استفاده از فضای معنوی دهه فجر در مساجد تأکید کرد: وصیت نامه و ایده های فرهنگی شهدا در بین مردم ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نخستین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 7دی) در محل کانون های مساجد قم برگزار شد.

آقای «رحمانی» در این نشست با اشاره به لزوم تفکر ویژه برای اجرای برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر در مساجد عنوان کرد: برنامه ها باید دقیق باشد چون برخی از برنامه های فرهنگی موجب می‌ شود که حواشی را به وجود بیاورد.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قم یادآور شد: فکر می‌ کنیم در این نشست جای نماینده دانشگاه ها خالی است، چون در ایام سال در نماز ظهر وعصر مساجد دانشگاه ها شلوغ است و می‌ شود که مباحث انقلاب را مطرح کرد، بنابراین خوب است مایندگان آنها به صورت مجزا در چنین نشست هایی دعوت شوند.

وی با تأکید بر این که تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: خوب است ائمه جماعات با مطالعه دقیق این بیانیه به تبیین آن بپردازند چون برخی از ما مرتب از بیانیه صحبت می‌ کنیم ولی هنوز یک بار هم آن را نخوانده ایم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست افزود: معرفی وصیت نامه و ایده های شهدا هم خیلی اهمیت دارد و خوب است از فرصت ایام دهه فجر برای این کار استفاده کنیم.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل