پیکر شهید نیروی انتظامی در زاهدان تشییع شد


پیکر شهید نیروی انتظامی در زاهدان تشییع شد

زاهدان- ایرنا- پیکر شهید ستوان‌سوم «امیر درویشی» از ماموران انتظامی کنارک امروز/یکشنبه/با حضور مردم شیعه و سنی و مسوولان در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از میدان امام حسین(ع) زاهدان تا گلزار شهدای این شهر با حضور مسئولان، علما و قشرهای مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ساعت ۱۳:۰۹ روز جمعه تیمی از ماموران فرماندهی انتظامی بخش زرآباد کنارک حین انجام مأموریت در یکی از جاده‌های فرعی مسیر زرآباد-نیکشهر در کمین اشرار مسلح گرفتار شدند.
سردار احمد طاهری افزود: در این اقدام ناجوانمردانه، چند شرور مسلح به محض ورود خودروی مأموران به منطقه کمین اقدام به شلیک به طرف آنها کردند که پس از مقابله به مثل ماموران مجبور به فرار از محل شدند.
وی تصریح کرد: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام ستوان‌سوم« امیر درویشی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از شهادت این همکار عزیز تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.
وی بیان کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

ستوان‌دوم امیر درویشی اهل زابل واقع در شمال سیستان وبلوچستان متاهل و دارای ۲ دختر ۴ و ۶ ساله است.

بخش زرآباد به مرکزیت شهر زرآباد با ۲۱ هزار نفر جمعیت و سه هزار و ۸۰۰ متر مربع وسعت و دارا بودن ۷۵ کیلومتر مرز آبی با دریای مکران در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان و ۱۷۰ کیلومتری شهرستان جاسک استان هرمزگان واقع شده است.

جمهوری اسلامی ایران پیشروترین کشور جهان در مبارزه با مواد مخدر و سیستان و بلوچستان نیز خط مقدم ایران و جهان در جبهه مبارزه مواد افیونی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟