المان شهر بندر گز پیشانی استان است/ برای اتمام میدان به کمک استانداری احتیاج داریم


المان شهر بندر گز پیشانی استان است/ برای اتمام میدان به کمک استانداری احتیاج داریم

رئیس شورای شهر بندر گز گفت: المان ومیدان شهر بندر گز پیشانی استان است و برای اتمام میدان به کمک استانداری احتیاج داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ فاضل جهانشاهی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص عدم نپرداختن عوارض شهرداری توسط شهروندان اظهار کرد: مردم باید طبق قانون از هزینه کرد شهرداری مطلع شوند و در صورت شفاف سازی هزینه ها به پرداخت عوارض ترغیب میشوند.

وی در خصوص طرح جامع شهربندر گز تصریح کرد: این طرح به عنوان یک تهدید برای مردم منطقه تبدیل شده است و این نتیجه عدم مطالعه صحیح شهر در شورای شهر وقت است.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع به طور کلی محدودیت هایی را در همه شهر ها ایجاد میکند، ادامه داد: این طرح در زمینه کاربری ها، عرض معابر، طبقات و کم کردن حریم مشکلاتی دارد که مقرر شد مشکلات آن بررسی شود و این مشکلات در سه حوزه کارگروه مغایرت ها، طرح تفضیلی و طرح تطبیقی بررسی و حل شود.

جهانشاهی در رابطه با آبگرفتگی و تخریب جاده ها و به خصوص ایجاد سیلاب در ضلع غربی زیر گذر شهر بندرگز اظهار کرد: این زیر گذر در شرایط بارندگی فراتر از معمول هم شاهد آبگرفتگی نبوده است و طغیان رودخانه سیلاب باعث ایجاد ین شرایط شد که اکنون مشکل برطرف شده است.

جهانشاهی در خصوص ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بندر گز و جذب گردشگر گفت: با توجه به اینکه کشاورزی، صنعت و زمین های ما محدود است، چاره ای جز رونق گردشگری نداریم و باید برای جذب گردشگر تلاش های بیشتری صورت بگیرد و زمینه های زیبا سازی شهر را فراهم کنیم.

وی در رابطه مشکلات پیش آمده برای خلیج گرگان گفت: این مشکل از توان فرمانداری و شورای شهر بندر گز خارج است و تنها به دست استاندار حل خواهد شد.

جهانشاهی در ادامه به میدان و المان شهر بندر گز اشاره کرد و یادآور شد: بایستی مردم برای ساخت این المان صبور باشند و من تخمین میزنم المان تا 8 ماه آینده به پایان میرسد که تنها یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای ساخت المان بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر بندر گز در پایان ضمن تاکید بر اینکه این میدان به عنوان پیشانی استان گلستان است اضافه کرد: برای انجام فاز دوم وسوم این میدان و فضا سازی به بودجه و کمک مالی از طرف استانداری احتیاج داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان