9 دی روز خروش هوشمندانه‌ی انقلابیون غیرتمند است


9 دی روز خروش هوشمندانه‌ی انقلابیون غیرتمند است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور اطلاعیه‌ای ، از مردم استان جهت حضور حماسی و دشمن شکن در مراسم بزرگداشت دهمین سالروز خلق حماسه 9 دی دعوت کرد.

حماسه‌ی ماندگار نهم دی که در تقویم رسمی کشور به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده ، بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی، دفاع از ولایت و ولایتمداری مردم مسلمان ایران را در صحیفه تاریخ مبارزات رقم زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یوم‌الله نهم دی امسال با شعار محوری و سراسری « یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها» را یک رویداد بزرگ ملی و انقلابی دانسته که در برگیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی است و به همین سبب از امت فهیم، بصیر و همیشه در صحنۀ استان مرزدار و پرافتخار ایلام دعوت می‌کند تا با حضور پرمعنای خود بار دیگر غیرت انقلابی و هوشمندانه خود را به نمایش بگذارند.

این مراسم ساعت 9:30 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد و در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی ، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز