بنز 10 تن، پرشیا را له کرد


بنز 10 تن، پرشیا را له کرد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز تصادف منجر به فوت در محور ملایر- نهاوند، محدوده روستای توچغاز خبر داد و گفت: طی تماس یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، تصادف و برخورد دو دستگاه خودرو گزارش شد.

حسین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دو دستگاه خودروی پژو پرشیا و خودروی سنگین بنز ۱۰ تن در حال عبور از جاده مذکور بودند که به یکدیگر برخورد کردند، افزود: در این حادثه آتش نشانی ملایر دو دستگاه خودروی سنگین امدادونجات آتش نشانی را به محل مورد نظر اعزام کرد که مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدام به امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه خواب آلودگی راننده خودروی بنز این حادثه را رقم زد، ادامه داد: در این تصادف سنگین، خودروی سواری پژو پرشیا ۸۰ درصد صدمه دیده بود و سه تن از سرنشینان خودرو در همان ابتدای تصادف در دم جان باخته بودند که توسط امدادگران آتش نشانی از داخل خودرو بیرون آورده شدند.

بنز 10 تن، پرشیا را له کرد

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه متأسفانه یکی از سرنشینان در داخل خودرو گیر کرده بود، ادامه داد: امدادگران با در دست داشتن وسایلی از قبیل ست نجات و فرز اقدام به جداسازی قطعه ای از خودروی سواری کرده و در نهایت موفق شدند نفر سوم را هم که فوت شده بود، با کمک جرثقیل به بیرون انتقال دهند و با هماهنگی عوامل بهشت هاجر اجساد به سردخانه منتقل شد.

روستایی در بخش دیگری به عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر طی هفته اخیر اشاره کرد و گفت: انجام شش مورد عملیات امدادونجات، اطفای دو مورد حریق مسکونی، اطفای یک مورد حریق تجاری، اطفای سه مورد حریق باکس زباله، انجام سه مورد تست جعبه فایر باکس و دو مورد عملیات تأمین امنیت مراسم اهم اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر طی هفته اخیر بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری