عرق و اشک‌های خونین دختر بچه هندی شوکه کننده است


دختربچه هشت ساله هندی به یک بیماری نادر دچار شده است که از بدنش به جای آب، خون جاری می‌شود.

عرق و اشک‌های خونین دختر بچه هندی شوکه کننده است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «چونگساسا دمبارما» دختر بچه هشت ساله هندی است که به جای اشک خون گریه می‌کند و به جای تعریق، خون از بدنش جاری می‌شود. علائم غیر عادی این دختر از چند ماه گذشته شروع شد. از آن زمان از گوش و بینی او خون می‌آید و همچنین زیر بغل، روی صورت بازو‌ها و پاهایش عرق خونین است.

او به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تشخیص یک بیماری نادر به نام «هماتوهیدروزیس» را دادند. با این حال برای تشخیص دقیق‌تر به مطالعات بیشتری نیازمند هستند. بیشتری پزشکان دارو‌هایی را برای دختر تجویز کردند که پس از چند روز بهبود یافت. اما خیلی زود دوباره شروع به خونریزی کرد. این بار از لب، زبان، پیشانی، سر، دست، پا، چشم، انگشتان پا، هم خون می‌آید. از آن زمان تاکنون این کودک توسط چندین متخصص در بیمارستان‌های مختلف دولتی مورد معاینه قرار گرفته است، اما تاکنون آن‌ها نتوانستند به او کمک کنند.



«هماتوگیدروزیس» بیماری است که بیمار خون را از طریق پوست بیرون می‌دهد. از هر ده‌ها میلیون نفر یک نفر به ان مبتلا می‌شود. این بیماری خطرناک نیست، اگرچه می‌تواند منجر به کم آبی و ناراحتی شود. پزشکان دقیقاً نمی‌دانند چه عواملی باعث خونریزی می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا