تنیس‌روی‌میز رشته موفق بانوان همدان در سطح بین‌المللی است


تنیس‌روی‌میز رشته موفق بانوان همدان در سطح بین‌المللی است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تنیس‎روی‌میز جزو رشته‎های موفق بانوان همدان در سطوح ملی و بین‎المللی است و اکنون دوره موفقی را سپری می‌کند.

محسن جهانشیر روز سه‌شنبه در آیین استقبال از ستایش ایلوخانی قهرمان تنیس روی میز آسیای میانه اظهار داشت: بانوان تنیس روی میز همدان در ماه های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته اند به ویژه اینکه در بخش بانوان شاهد درخشش قابل توجهی در سطح بین المللی بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی ایلوخانی و صفایی در ترکیب تیم ملی نشان از اهمیت پرداختن به طرح استعدادیابی دارد و هیات تنیس روی میز همدان در این حوزه مسیر موفقی را دنبال می‌کند.

جهانشیر بیان کرد: استعدادهای نخبه محصول حمایت ویژه هیات ها و تلاش مربیان سازنده است و براین اساس دستگاه ورزش از هیات هایی که بتوانند در این مسیر گام برداشته و به موفقیت برسند، حمایت ویژه خواهد داشت.

وی، از تنیس روی میز همدان به عنوان یکی از بخت های اصلی در کسب سهمیه المپیک جوانان و نیز دوره ۲۰۲۴ نام برد و افزود: از هم اکنون باید برنامه ریزی ویژه برای نخبه های این رشته ورزشی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم توجه هیات های ورزشی به استعدادپروری گفت: طرح استعدادیابی و شکوفایی نخبه ها باید در اولویت اجرایی هیات ها قرار بگیرد.

رقابت‌های تنیس روی میز رده‌های سنی قهرمانی آسیای میانه که اوایل هفته جاری به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد ، با درخشش پینگ‌پنگ‌باز اعزامی از استان همدان همراه بود.

در این رقابت‌ها که ۳۵ ورزشکار از کشورهای ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان حضور داشتند، ستایش ایلوخانی از همدان به مدال طلا رسید.

زهره ابوطالبیان مربی سازنده تنیس روی میز همدان نیز در ترکیب تیم ملی در این مسابقات حضور داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر