مسوولان بروجرد به جامعه پرستاری توجه ویژه داشته باشند


مسوولان بروجرد به جامعه پرستاری توجه ویژه داشته باشند

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مسوولان به جامعه پرستاری توجه ویژه داشته باشند زیرا این قشر زحمات بسیاری را برای سلامت جامعه به دوش می‎کشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز چهارشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) که در میدان تختی بروجرد برگزار شد، افزود: امت اسلامی با سه ویژگی بهترین ملت ها هستند.

وی اظهار داشت: از ویژگی امت اسلامی امربه معروف و نهی از منکر و ایمان به خدا، اهل البیت (ع) است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: پیامبر(ص) نیز از بهترین انسانها هستند امامان معصوم (ع) بی نظیر هستند و با هیچ کس قابل قیاس نیستند، معصومان فرمودند ما خدا نیستیم ولی هر چه درباره خوبی آنان بگویید کم است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) برجسته ترین امامزاده است،اضافه کرد: زینب کبری(س) شخصیتی است که عالمه است و خداوند به او علم داده است.
وی اظهار داشت: زینب کبری(س) از جهت تقوا و عبودیت فقط خدا می داند چه انسان پاکی است، امام حسین(ع) از حضرت زینب(س) خواست در نماز شب او را دعا کند.
وی بیان کرد: زینب کبری(س) شخصیت والایی داشت که قدرت نطق عمیقی داشت، حضرت زینب (س) زنی غرق در حجاب و عفاف و حیا بود و مانند پدرش علی (ع) بود.
امام جمعه بروجرد گفت: پرستاران و جامعه پزشکی حضرت زینب(س) را الگو قرار دهند، پرستاران با بیماران مهربان باشند و مسئولان با جامعه پرستاری بیشتر توجه شود و به آنان توجه ویژه شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) سیستم متمرکز پخش صوت شهری بروجرد افتتاح و به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد