آنان که بر بیعت غدیر متعهد ماندند، در دایره ولایت قرار دارند/ولایت ما را از فتنه 88 نجات داد


آنان که بر بیعت غدیر متعهد ماندند، در دایره ولایت قرار دارند/ولایت ما را از فتنه 88 نجات داد

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: آنان که بر بیعت غدیر پایدار و متعهد باقی ماندند در دایره ولایت قرار دارند به همین دلیل خداوند آنان را دوست دارد. آنان توحید‌محور هستند و از اسلام با جان و مال خود دفاع کرده و آن را حفظ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» شامگاه یک‌شنبه، ۸ دی ماه در مراسمی که در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد:‌ مومنان حقیقی بصیرت دارند بر همین اساس از عمر و فرصت‌های زندگی در مسیر درست استفاده می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ۹ دی یکی از عوامل ایجاد امنیت در کشور ما شد که همه باید از آن پاسداری و حفاظت کنیم، تصریح کرد:‌ پس از رحلت پیامبر اسلام(ص)، امت اسلام در اثر شبهه دچار ارتداد شده و از اسلام رویگردان شدند بر همین اساس خداوند در قرآن فرمود: خدا به دینداری و ایمان شما نیاز ندارد اگر این نعمت را قدر ندانید پروردگار متعال گروه دیگری می آورد که آنها را دوست دارد، آنها نیز خدا را دوست دارند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه از نشانه‌های مومنان حقیقی تبعیت از رهبران الهی است، ابراز کرد: آنان که بر بیعت غدیر پایدار و متعهد باقی ماندند در دایره ولایت قرار دارند به همین دلیل خداوند آنان را دوست دارد. آنان توحید‌محور هستند و از اسلام با جان و مال خود دفاع کرده و آن را حفظ می‌کنند.

وی افزود: مومنان ولایتمدار در مسیر بندگی الهی به جهاد اکبر و مبارزه با نفس و رذایل اخلاقی برمی‌خیزند که حجاب های دنیوی از مقابل چشمان آنها کنار رفته و اسماء و صفات الهی را در وجود خود جاری کنند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به صفات دیگر امت ولایتمدار، اظهار کرد: مومنان ولایتمدار با دشمن‌شناسی همواره در مبارزه و خنثی کردن توطئه دشمن هستند و در این زمینه هرگز غفلت نمی‌کنند، امروز دشمنان با ناتوی فرهنگی و خبری قصد تحریک و شورش مردم بر علیه اسلام و انقلاب دارند اما دشمنان بدانند که مواضع مردم ما مقابل آنان دچار تغییر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند در سختی و فتنه مومنان حقیقی را آزمایش می‌کند، گفت: قدرت‌های بزرگ از همان ابتدا به انقلاب اسلامی ایران حمله کردند زیرا این نظام در مقابل زورگویی مستکبران عالم در بلوک شرق و غرب ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی ثابت کرد بدون نیاز به مستکبران عالم در اوج استقلال و آزادی می‌تواند در زمینه‌های علمی، نظامی، فرهنگی و ... به پیشرفت برسد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان همواره علیه مردم ایران فتنه طراحی و اجرا کردند اما در همه آنها شکست خوردند به ویژه در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که خداوند چگونه از طریق ولایت کشور ما را نجات داد.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ همه دشمنان متحد علیه اسلام و شیعه قد علم کرده بودند، اضافه کرد: در این فتنه یزیدیان زمان به بهانه تقلب در انتخابات، قرآن و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند، چهره پلید خود را نشان دادند و با فریب و نیرنگ دنبال از بین بردن امنیت جامعه بودند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه 88 نوعی جنگ داخلی و ایجاد ناامنی در کشور بود، ابراز کرد: حضور ملت انقلابی و عاشورایی در حماسه باشکوه 9 دی این فتنه را خنثی کرد و از بین برد، آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی، از سال ۸۴ با نقشه قرار دادن مقدسات مقابل انقلاب اسلامی؛ انقلاب سبز را طراحی کرده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ مردم مومن و انقلابی مراقب باشند که فریب نیرنگ و شعاری دروغین دشمن را نخورند چراکه جبهه انقلاب رهبری مقتدر دارد که زندگی زاهدانه و ساده ایشان با سرمداران اشرافی و رفاه طلب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و این رهبری است که همواره مدافع حقوق ملت و انقلاب هستند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سطوح سه گانه تحلیل خودکشی در ایران