12 هزار نفر در آرامستان سمنان دفن هستند


12 هزار نفر در آرامستان سمنان دفن هستند

سمنان- ایرنا- سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان گفت: 12 هزار نفر از سال 1364 تاکنون در آرامستان وادی‌السلام شهر سمنان از خدمات آرامستانی برای آنان استفاده شده و در این مکان دفن شده‌اند.

علیرضا جندقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: محوطه آرامستان شهر سمنان در حدود ۵۰ هکتار است که از سال ۱۳۶۴ تاکنون یعنی در مدت ۲۵ سال، حدود ۶ هکتار آن استفاده شده و کمبود فضا در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان بیان کرد: سه هزار قبر در آرامستان این شهر آماده‌سازی شده و توسعه فضای قبور بلوک چهار و پنج شروع شده است و تا سال آینده نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان در بخش‌های سازمانی و امور متوفی و بخش اعزام و حمل و نقل متوفی ارائه خدمت می‌کند.

وی ابراز داشت: توسعه فضای سبز و بهبود روشنایی آرامستان یکی از رویکردهای اصلی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان است که اکنون با انتقال آب خام در این زمینه اقدام‌‎های ارزشمندی انجام شده است.

جندقی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه و انتقال گاز شهری به آرامستان در حدود ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده و ساختمان آرامستان نیز بازسازی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان تصریح کرد: شهر سمنان جزو آخرین شهرها در ایجاد سازمان مدیریت آرامستان در کشور محسوب می‌شود.

سامانه ارتباط مردمی ۱۵۳۰ سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان برای پذیرش متوفیان بصورت شبانه روزی پاسخگو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟