جدیدترین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت فاش شد


جدیدترین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت فاش شد

به تازگی جدیدترین تصاویر گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ در فضای مجازی فاش شده است.

جدیدترین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو هفته پیش، ما رندر‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت را دیدیم که طراحی آن را نشان می‌داد. حال ما به دنبال تصاویر زنده آن هستیم که اطلاعات فاش شده از طراحی قبلی آن را تائید می‌کند.

جدیدترین تصاویر گلکسی نوت ۱۰ لایت

همان‌طور که از تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، Galaxy Note 10 Lite از یک صفحه نمایش دارای حفره استفاده می‌کند. دوربین سه گانه اصلی آن نیز در بخش پشتی آن قرار دارد که درون یک صفحه مستطیلی در گوشه بالا سمت چپ جای گرفته است. پنل پشتی براق این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت است؛ این بدان معناست که ما باید این سنسور را در زیر صفحه نمایش جستجو کنیم.

گوشی Galaxy Note 10 Lite دارای دکمه پاور و صدا در سمت راست خود است و از S-Pen نیز بهره می‌برد که گفته می‌شود دارای Bluetooth 5.1 است.

جدیدترین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت فاش شد

بیشتر بخوانید: همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌ گلکسی S11 پلاس

مشخصات فاش شده از گلکسی نوت ۱۰ لایت

هنوز هیچ سخنی از سامسونگ در مورد Galaxy Note 10 Lite در دست نیست، اما اطلاعات فاش شده از آن در هفته گذشته، مشخصات کاملش را نشان داده است. از این مشخصات می‌توان به پردازنده Exynos 9810 SoC، رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گوشی Note 10 Lite از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس امولد استفاده می‌کند و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر سریع ۲۵ واتی در بسته بندی آن یافت می‌شود.

از نظر اپتیک، Note 10 Lite دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت جلو خود داخل حفره پانچ خواهد بود. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی آن نیز در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد که با یک ماژول تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید با همین کیفیت همراهی می‌شود.

شایعه شده که گلکسی نوت ۱۰ لایت ۶۱۰ یورو قیمت دارد و به زودی رسمی خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه