فرمانده سپاه عاشورا: ترور سردار سلیمانی حماقت آمریکا را به اثبات رساند


فرمانده سپاه عاشورا: ترور سردار سلیمانی حماقت آمریکا را به اثبات رساند

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا گفت: ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی اوج حماقت و زبونی آمریکا را در جهان به اثبات رساند.

سردار عابدین خرم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از آنجائیکه دشمنان اسلام و انقلاب طی سال های پس از انقلاب نمی توانند در برابر جمهوری اسلامی کاری از پیش ببرند دست به چنین حماقت هایی می زنند، غافل از اینکه این چنین جنایت های بشری، حماقت و بیچارگی آنها را برای جهانیان نشان می دهد.

وی اظهار داشت: دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی می تواند با محور مقاومت مقابله کند در حالی که راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بوده و همرزمان آن شهید تداوم بخش راه و منش او در مبارزه با استکبار خواهند بود.

خرم ادامه داد: همچنانکه فرماندهی کل قوا در پیام تسلیت خود تاکید کرده اند، بدون تردید رزمندگان جبهه مقاومت انتقام سخت و فراموش ناشدنی از جنایت آمریکای جهانخوار خواهند گرفت تا درس عبربتی برای تمامی بدخواهان اسلام و انقلاب شود.

وی به برنامه های سوگواری مردم آذربایجان شرقی برای گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی اشاره و اضافه کرد: مجالس مختلف سوگواری در مساجد و هیات های حسینی برگزار شده و به همین مناسبت بازار تاریخی تبریز امروز / شنبه/ تعطیل است.

خرم گفت: مردم آذربایجان و تبریز همیشه ولایت مداری خود را در تاریخ نشان داده اند و امروز نیز در سوگ شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشسته اند.

وی به اجتماع تعدادی از جوانان دانشگاهی تبریز در فرودگاه بین المللی اشاره کرد که اعلام کردند آماده اند با فرمان رهبر انقلاب برای انتقام خواهی از خون سردار به میدان های نبرد در سراسر جهان اعزام شوند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز / شنبه / پس از نماز مغرب و عشاء مجلس سوگواری با حضور آحاد مختلف مردم در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از همراهان و فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج