تجمع پرشور کرمانشاهیان برای سردار دلها


تجمع پرشور کرمانشاهیان برای سردار دلها

اجتماع عظیم مردمی سلیمانی‌ها برای بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه برگزار شد.

"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"،" ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده " و " من هم سلیمانیم" از شعارهای تجمع کنندگان در کرمانشاه بود.

" مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " ، "مرگ بر منافق داخلی" و "نه سازش، نه ذلت، نبرد با آمریکا" از دیگر شعارهای تجمع کنندگان کرمانشاهی در اجتماع امروز(۱۴ دی) در کرمانشاه بود.

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با محتوای "شهادتت مبارک سردار دلها"، "ما تا آخر ایستاده‌ایم"، "مطیع امر رهبریم"، "من هم سلیمانیم" و... با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این تجمع اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی، سردار سلیمانی های زیادی در کرمانشاه متولد شدند.

احمدی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: قاسم سلیمانی‌های این مرز و بوم منتظر اشاره مقام معظم رهبری برای به میدان آمدن هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرماندهی بی نظیر سردار سلیمانی گفت: ایشان به نیروهای خود یاد داده‌اند در برابر هیچ قدرتی سر خم نکنند و با تکیه بر این روحیه می توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.


انتهای این مراسم که در چهارراه بسیج کرمانشاه برگزار شد، با مداحی و عزاداری حاضرین همراه بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه