برگزاری مراسم عزاداری سردار سلیمانی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای


سلمانی گفت: مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری سردار سلیمانی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت به صورت همزمان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز یکشنبه ۱۵ آذر در تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار و طومار تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، مقام معظم رهبری و محکومیت این جنایت ددمنشانه را امضا می‌کنند.

او گفت: در این راستا مقرر گردید که دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور به خصوص استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، تهران، قم، کرمان تمهیدات لازم جهت حضور همکاران و دانشجویان را در مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان و سوگواری را فراهم آورند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: آموزشکده‌های استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی و کرمان پذیرای همکاران محترم به منظور حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بروزرسانی تلگرام با افکت‌های نمایشی برای پیام‌ها و دسترسی به هشتگ‌ها!