سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد/ پیکر سردار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه اهواز در حال حرکت است+عکس


سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد/ پیکر سردار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه اهواز در حال حرکت است+عکس

پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در اولین ساعتات صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد. پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی آمریکا، صبح امروز به شکل هوایی وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش «تابناک»؛ صدها تن از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

حشد الشعبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.ای به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود.

پیکر سردار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه اهواز در حال حرکت است
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۷

خودروی حامل پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا، در حال حرکت به سمت فرودگاه اهواز است و مشتاقان در حال بدرقه شهدا هستند.

پیکر مطهر شهدا با شعارهای "می‌کشم آنکه برادرم کُشت، سردار سرفراز خوش آمدی به اهواز، این گل پرپر ز کجا آمده؟/از سفر کرب و بلا آمده، سردار با صلابت شهادتت مبارک" تشییع‌کنندگان، وارد مصلای اهواز شد.

خودروی حامل شهدا به دلیل ازدحام جمعیت، با کندی در حال حرکت است.

تصاویر تشییع پیکر «حاج قاسم و ابومهدی» در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۸
سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰

امروز حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که به گواه مردم شرکت کننده، بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان رقم خورد.

شدت تراکم جمعیت به گونه‌ای بود که مراسم با دو ساعت تأخیر و در ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مسئولان برگزار کننده مراسم محبور شدند خودروی حامل پیکر مطهر شهدا را نه از ابتدای مراسم که در مسیر نزدیک به مصلا وارد جمعیت کنند ولی بازهم خودروی حامل پیکر شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی امکان حرکت را ندارند و بارها در میان جمعیت عاشقان متوقف شد. عشایر عرب خوزستان حضوری باشکوه در مراسم دارند و اهتزاز بیرق‌های خاص هر عشیره در خوزستان با رنگ‌های متفاوت جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده است.

مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسی حرف می‌زند و چه کسی عمل می‌کند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۹

وداع سردار مهربانی در اهواز اما بسیار متفاوت‌تر از دیگر تجمعات بود، قدیمی‌ترها از رشادت‌های او در هشت سال دفاع مقدس صحبت می‌کنند و جوان‌ترها از خاطراتشان با سردار در حادثه سیل اخیر می‌گویند.

برخی اما او را نمادی برای وجود حس امنیت در کشور می‌نامند و عنوان می‌کنند: دشمنان با آشوب‌ها خواستار سلب امنیت در جامعه بودند که نتوانستند اما برای بسیاری از مردم این کشور حاج قاسم سلیمانی نماد وجود آرامش و امنیت در جامعه بود.

یکی از بانوان اهوازی در این خصوص می‌گوید: در نحوه انتقام از دشمنان تابع رهبری خواهیم بود و از مسئولان می‌خواهیم الگوی خود را این سردار بزرگوار قرار دهند.

وی می‌افزاید: مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسی حرف می‌زند و چه کسی عمل می‌کند.

یکی دیگر از بانوان اهوازی عنوان کرد: مسئولان همه ایرانی و جزئی از این مردم هستند و ما از آنها انتظار داریم که انتقام خون شهدا را بگیرند.

مردم خوزستان: خون سردار سلیمانی را وسیله سازش قرار ندهید
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳

حضور مردم خوزستان همانگونه که پیش بینی می‌شد در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است.

علی حزباوی یکی از جوانان کفن پوش جمعیت می‌گوید: من و تعدادی از دوستانم از نیمه‌های شب به این محل آمده‌ایم تا اعلام کنیم سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش از یاد ما نمی‌روند. ما به راه آنها پایبند هستیم و ذره‌ای از آن کوتاه نمی آئیم.

وی افزود: بعد از ترور خبیثانه سردار سلیمانی، کشورهای غربی به تکاپو افتاده‌اند تا راه سازش را نشان ایران بدهند و ما را از انتقام خون سردار سلیمانی منصرف کنند در حالی که مردم خوزستان و ایران به این مسئله راضی نیستند.

رضا توفیقی دیگر جوان حاضر در مراسم نیز گفت: به دولتمردان اخطار می‌دهیم که خون پاک سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را وسیله سازش با دشمنان به خصوص آمریکا قرار ندهند چرا که ما فقط به فکر انتقام سخت از آمریکا هستیم.

وی با اشاره به حضور برخی هیئت‌های خارجی در تهران برای میانجیگری افزود: خون شهدای مقاومت نباید پایمال شود و باید مقدمه‌ای برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه باشد و این مسئله همان هدف سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی بود.

تشییع پیکر به سمت مصلای مهدیه امام خمینی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰

پیکر شهدا هم اکنون در حال تشییع به سمت سلمان فارسی و سپس مصلای مهدیه امام خمینی اهواز است.

پیکر سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا هم‌اکنون وارد جمعیت شد. مردم در محدوده حسینیه ثارالله اهواز در حال تشییع پیکر سردار سلیمانی هستند.

جمعیت با شعار الله اکبر از مولوی به سمت سلمان فارسی در حرکت است.

تمامی خیابان‌های منتهی به سلمان فارسی مملو از جمعیت است.

جمعیت مشتاقان سردار در مراسم تشییع به حدی است که حرکت را سخت کرده است.

مراسم ویژه تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۷
آغاز مراسم ویژه تشییع "سردار دل‌ها" در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۷

مراسم ویژه تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در اهواز آغاز شد.

در پی درخواست مردم خوزستان برای میزبانی از پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی و همراهان شهیدش از ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه، ۱۵ دی‌ماه در میدان مولوی اهواز با نوحه‌سرایی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، امروز ادارات، مدارس و دانشگاه‌های سراسر خوزستان برای حضور پرشور و با شکوه در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، تعطیل هستند و به همین دلیل اکنون شاهد حضور بیشمار مردم خوزستان در این مراسم هستیم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل ها"، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.

تصاویری از لحظه ورود پیکر مطهر سردار سپهبد شهید به وطن
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۸
.slide_vertical_padding
«المهندس» با «حاج‌قاسم» به ایران آمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۲

الحشد الشعبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.اِی به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در گورستان وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟