سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است


سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است

مشاور فرمانده کل قوا گفت: شهید سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که هیچ کس هیچ محدودیتی برای تعالی ندارد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا با حضور در برنامه نگاه یک درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: من فکر می‌کنم سلیمانی انعکاس وجدان جامعه ما و همه ایرانیان است. کسانی که آزادی خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ستم و تجاوز و غارتگری را در برنامه زندگی خود گذاشته اند. فریاد این پژواک در سال‌های گذشته حاج قاسم بود.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که در این فضا هیچ کس هیچ محدودیتی برای رشد و تعالی خود ندارد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: امام و رهبری امروز حقیقت اسلام را دارند ارائه می‌کنند و این ندای فطرت جامعه است و همه انسانهای با فطرت، وجدان بیدار سلیمانی هستند؛ می‌توانند در این ظهور و بروز خود را عرضه کنند. از امروز نام قاسم سلیمانی زنده است و گسترش پیدا خواهد کرد. حاج قاسم ما تربیت یافته مکتب امام و رهبری است و به تمام عیار فرد آگاه جامعه بشری است.

ادامه دارد...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند