حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی 2 کشته برجا گذاشت


حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی 2 کشته برجا گذاشت

اراک - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی شب گذشته و بامداد امروز در جاده‌های استان، 2 کشته برجا گذاشت. 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ"ایرج کهریزی" افزود: در یکی از این سانحه‌ها که روز گذشته در برخورد یک دستگاه خودروی پراید با عباری پیاده در کیلومتر ۱۶ اراک - توره ، رخ داد، فرد عابر جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: سانحه‌ای رانندگی دیگر که در کیلومتر یک محور ساوه - بویین زهرا رخ داد، یک دستگاه کامیون با گاردریل کنار جاده، برخورد کرد که راننده خودرو فوت و سرنشین آن مصدوم شد.
این مقام مسوول علت هر دو سانحه رانندگی را در بررسی کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان خودروها اعلام کرد.

۵۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۵۴۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ۹ ماه امسال در این استان کشف شد.

سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: ۶۰۹ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر شدند و از این افراد ۴۰۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: قاچاق کالا علاوه بر وارد کردن خسارت جبران ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای فرهنگی منفی بسیاری نیز دارد.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: اصلی‌ترین رکن مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، انسجام دستگاه‌های اجرایی در این امر است که بازتاب اثربخشی اقدامات نظارتی را موجب می شود.

وی اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های جدید و تجهیزات نوین، می‌تواند سرعت، دقت و خدمت رسانی مأموران پلیس را افزایش دهد و پلیس در بستر حوزه‌های کاری خود و در تحقق شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی، سعی بر پیاده سازی اقدام و عمل متناسب است.

بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی به دلیل خطای انسانی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا