جایزه فوق العاده‌ای که جهانبخش از برایتون دریافت کرد/عکس


ستاره ایرانی برایتون بهترین بازیکن ماه دسامبر تیمش شد و یک دستگاه پورشه پانامرا دریافت کرد.مهاجم ایرانی با رأی 65 درصدی هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر باشگاه برایتون انتخاب شد.

به گزارش سایت طلا علیرضا جهانبخش در نظرسنجی از هواداران تیم برایتون موفق شد با کسب 65 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر تیمش انتخاب شود. او که در بازی با بورنموث موفق شده بود سریع ترین گل تاریخ باشگاهش در لیگ برتر را به ثمر برساند حالا با کسب عنوان بهترین بازیکن ماه،جایزه ای نفیس و ارزشمند از باشگاه برایتون دریافت کرد و صاحب یک دستگاه پورشه پانامرا شد.گفتنی است این بازیکن ایرانی موفق شد در نخستین روز سال جدید یک گل زیبا به چلسی بزند. او یک هفته قبل از گل قیچی برگردان نیز نخستین گل خود را برای این باشگاه به ثمر رساند.

جایزه فوق العاده‌ای که جهانبخش از برایتون دریافت کرد/عکس

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

فوری/ توقف تمام محدودیت‌های عملیاتی ایران در برجام/ گام نهایی برداشته شد | 1.4 هزار قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۱۰/۱۵/قیمت استپ وی اتوماتیک 234،000،000 تومان شد | 5.5 هزار واکنش گستاخانه جانسون به شهادت سردار سلیمانی | 1.1 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 3.6 هزار سردار دهقان: پاسخ ما به‌طور قطع یک اقدام نظامی علیه مراکز نظامی آمریکا خواهد بود | 1.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا