تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال


تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر امروز دوشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 62 بر 58 میهمان مشهدی‌ خود تیم آویژه صنعت پارسا را با شکست بدرقه کرد و به صدرنشینی در این مسابقات ادامه داد.

در این مسابقه که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد شهرداری گرگان در کوارترهای اول و سوم با نتایج ۱۶ بر ۶ و ۱۹ بر ۱۶ به پیروزی رسید اما در کوارتر دوم با نتیجه ۹ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد.

۲ تیم در کوارتر چهارم و پایانی به تساوی ۱۸ بر ۱۸ رسیدند.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری برای این مسابقه در ترکیب اولیه پری پتی، نوید رضایی فر، امیر صدیقی، ریان ریچاردز و امیرحسین آذری را قرار داد و در آن سوی میدان کورین داریوس هنری، عماد سلمانی، مهدی اسماعیلی، صالح فروتن و علی رضا مرتضوی، آغازگر بازی آویژه صنعت پارسا با هدایت سرجان ایوانویچ بودند.

تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان که در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه ۸۷ بر ۸۳ به پیروزی رسیده بود، پس از این برتری با کسب ۱۴ برد، ۲ باخت و مجموع ۳۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ امسال قرار دارد.

این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر پنجشنبه این هفته در شهرکرد به مصاف تیم رعدپدافند هوایی این شهر می رود.

آویژه صنعت پارسا مشهد هم با قبول این شکست، با ۱۰ پیروزی و ۶ باخت و مجموع ۲۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی ایستاد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است و تیم‌های اول تا هشتم جدول نهایی رده‌بندی مرحله مقدماتی به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت