شناسایی بیش از 15 هزار دستگاه کنتور برق معیوب در تبریز


شناسایی بیش از 15 هزار دستگاه کنتور برق معیوب در تبریز

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طرح تعویض کنتورهای معیوب در 2 مرحله شناسایی کنتورهای معیوب و تعویض آنها برنامه‌ریزی و در مرحله اول این طرح بیش از 15 هزار دستگاه کنتور برق معیوب شناسایی شده است.

عادل کاظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بر این اساس برای تعویض ۱۰هزار کنتور برق معیوب برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد: بیش از چهار هزار دستگاه کنتور در آزمایش و بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکان شناسایی شده‌اند که از این تعداد بیش از ۱۱۰۰ دستگاه به دلیل دستکاری و نزدیک به سه هزار دستگاه به دلیل معیوب بودن کنتورها یا داشتن خطای غیرمجاز نیاز به تعویض دارند.

کاظمی ادامه داد: علاوه بر شناسایی لوازم اندازه‌گیری در مرحله‌ آزمایش و بازرسی، تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور نیز براساس گزارش‌های کنتورنویسی با ایراداتی مانند خرابی و عدم ثبت کارکرد، شکستگی شیشه‌ کنتور و غیره شناسایی شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به انجام مرحله دوم اجرای طرح، عملکرد تعویض کنتورهای معیوب از آبان تا پایان آذرماه ‌جاری اظهار کرد: در این مدت تعداد ۱۰۶۹ دستگاه کنتور معیوب تعویض شده است.

کاظمی با شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب مذکور، حدود ۱.۲ میلیون کیلو وات ساعت انرژی احصاء شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: سهمیه‌ تحویل کنتور دیجیتال شرکت توزیع برق تبریز در سال ۹۸، ۱۰هزار دستگاه تعیین شده است که این سهمیه در سه مرحله تا پایان سال تحویل گرفته و برای مصارف خانگی و تجاری نصب می شود.

به گزارش ایرنا، در شهرستان بیش از ۱.۸ میلیون نفری تبریز افزون بر ۶۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفر سید ابراهیم رئیسی به تبریز