غریو الله اکبر در گیلان طنین انداز شد


غریو الله اکبر در گیلان طنین انداز شد

رشت - ایرنا- فریاد الله اکبر به پاس سیلی موشکی کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نظامیان جنایتکار آمریکا، غروب امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان طنین انداز شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرها و روستاهای استان گیلان با حضور در مساجد، حسینه ها و حیاط خانه ها با فریاد الله اکبر حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از سیلی موشکی سپاه پاسداران به نظامیان جنایتکار آمریکا اعلام کردند.

اجتماع بزرگ و مردمی سلیمانی ها نیز فردا (پنجشنبه) در پیاده راه فرهنگی رشت (میدان شهیدا ذهاب) برگزار می شود.سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون جانشین الحشد الشعبی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود، در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد، همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش شنبه (۱۴ دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف و روز شنبه (۱۵ دی) پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و مشهد مقدس و دوشنبه (۱۶ دی) در تهران برگزار شد، پیکر سپهبد قاسم سلیمانی سه شنبه شب (۱۷ دی) در کرمان محل تولدش به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار