اطلاعات سفر با تور تایلند ارزان در شیپور


اطلاعات سفر با تور تایلند ارزان در شیپور

یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری در آسیای جنوب شرق، تایلند است. کشوری سرسبز، بکر و زیبا که جاذبه‌های گردشگری اش شما را مجذوب خود خواهد کرد. بسیاری از افراد برای سفر ماه عسل خود از این کشور استوایی و بی نظیر دیدن می‌کنند. اما چطور برای سفر به این کشور محبوب برنامه ریزی کنیم؟ استفاده از تور‌های مسافرتی یکی از بهترین گزینه هاست.

یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری در آسیای جنوب شرق، تایلند است. کشوری سرسبز، بکر و زیبا که جاذبه‌های گردشگری اش شما را مجذوب خود خواهد کرد. بسیاری از افراد برای سفر ماه عسل خود از این کشور استوایی و بی نظیر دیدن می‌کنند.
اما چطور برای سفر به این کشور محبوب برنامه ریزی کنیم؟ استفاده از تور‌های مسافرتی یکی از بهترین گزینه هاست.
آژانس‌های مسافرتی که تور تایلند یا تور تایلند پاتایا را برای شما برنامه ریزی می‌کنند، بخش زیادی از نگرانی‌های شما را برای سفر از بین می‌برند. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره سفر به این کشور استوایی و خوش آب و هوا و باید‌ها و نباید هایش بگوییم.
تور تایلند، بهشت آسیای جنوب شرقی
یکی از سوالاتی که مسافران اغلب دارند این است که آیا می‌شود با یک تور ارزان تایلند را دید و لذت برد؟ آنقدر جاذبه‌های گردشگری در این کشور زیاد است که افراد شک دارند بتوانند با هزینه‌ای مناسب از تمام این مکان‌ها دیدن کنند. خبر خوب اینکه می‌توانید از بین لیست طولانی تور تایلند در سایت شیپور مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و یک خاطره فوق العاده از سفر خود بسازید. چطور؟ کافی است کمی درباره این کشور اطلاعات داشته باشید.
اطلاعات سفر با تور تایلند ارزان در شیپورزبان رسمی این کشور تایلندی است، اما به دلیل تعداد بالای گردشگر در آن، بسیاری از مردم و فروشنده‌ها به زبان انگلیسی با شما صحبت می‌کنند. واحد پول رسمی تایلند بات است که در آذر ماه سال ۹۸ حدود ۴۰۰-۵۰۰ تومان قیمت دارد. از چانه زدن هنگام خرید در تایلند نترسید. مردمان خوش برخورد و خندان این کشور تا جایی که بتوانند به شما تخفیف می‌دهند.
تا جایی که می‌توانید هم از سرویس‌های حمل و نقل عمومی یا اجاره دوچرخه استفاده کنید. چرا که اعتماد کردن به تاکسی‌ها چندان پیشنهاد نمی‌شود. بسیاری از راننده با اماکن دیدنی به خصوصی قرارداد دارند و به ازای هر گردشگری که به آنجا ببرند پورسنتی دریافت می‌کنند. بماند که زیبایی‌های طبیعی این کشور انقدر زیاد است که احتمالا تمام مدت را به پیاده روی در کوچه پس کوچه‌های آن سپری خواهید کرد.
چه زمانی به این کشور سفر کنیم؟
بهترین زمان سفر کردن به این کشور جذاب آبان ماه تا اواخر اسفند است چرا که گرمای هوا کاهش پیدا کرده و از شرجی آن کاسته می‌شود. اما سفر در تعطیلات نوروز نیز مزیت‌های خود را دارد. بسیاری از ایرانیان به دلیل مصادف شدن تعطیلات نوروز با فصل بهار، این فصل از سال را برای سفر به تایلند و پایاتا انتخاب می‌کنند. اگر قصد سفر به این مقصد توریستی را دارید، بهتر از همین الان برای خرید تور تایلند عید ۱۳۹۹ اقدام کنید. البته به خاطر داشته باشید که در فصل‌های کمتر محبوب سال احتمال اینکه بتوانید تور ارزان تایلند پیدا کنید بیشتر است.
اطلاعات سفر با تور تایلند ارزان در شیپورمعمولاً تور‌های هوایی خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت، ویزا، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و گاهاً یک سیم کارت اعتباری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اما هنگام خرید دقت کنید که تمامی موارد با اطلاعات شما همخوانی داشته باشد تا در بدو ورود به کشور مقصد دچار مشکل نشوید.
جاذبه‌های گردشگری تایلند
اگر زمان کافی برای سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک تور تایلند پاتایا تهیه کنید که بتوانید در مدت زمان سفر خود اماکن دیدنی بیشتری ببینید و از سواحل زیبا و امکانات جذاب پاتایا نیز استفاده کنید. ولی در هر حال بد نیست لیستی از مکان‌هایی که می‌خواهید در طول سفر خود ببینید داشته باشید.
آکواریوم سایام در بانکوک
شاید یکی از هیجان انگیزترین کار‌هایی که می‌توانید در شهر بانکوک انجام دهید، برخورد نزدیک با کوسه هاست. نزدیک نه به معنای دیدن آن‌ها از پشت شیشه آکواریوم. بلکه به معنای شنا کردن و بودن در کنار کوسه‌هایی از نوع ببری، کارائیبی و پلنگی!
مجسمه بودای خوابیده
یکی دیگر از مکان‌هایی که اکثر گردشگران در شهر بانکوک از آن بازدید می‌کنند، معبد وات فو و مجسمه بوداست که تایلندی‌ها اعتقاد دارند انداختن سکه در کاسه‌های برنزی این مکان، برای آن‌ها خوش شانسی می‌آورد.
کاخ بزرگ
بازار چتوچک
رود چائو فرایا
موزه ملی
پارک ملی کائویای
تپه کائو تو سائه در پوکت
کشور تایلند پر از پارک‌های ملی و آبشار‌های فوق العاده است. البته که اگر به دنبال ساحلی زیبا برای سفر خود هستید، سواحل پاتایا و پوکت برای اقامت شما بی نظیر خواهند بود. به همین دلیل است که در میان تور‌های تایلند، تور بانکوک، تور پوکت و تور پاتایا به عنوان پر طرفدارترین و محبوبترین مقاصد گردشگری شناخته شده اند.منبع: sheypoor.com


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!