انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سردار سلیمانی را باید حفظ کرد


انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سردار سلیمانی را باید حفظ کرد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: گروه‌های سیاسی و افراد صاحب نفوذ باید با پرهیز از اظهارات تفرقه‌افکنانه تلاش خود را برای تقویت انسجام اجتماعی ایجاد شده به برکت خون سپهبد شهید سلیمانی چند برابر کنند.

رضا نجابت در گفتگو با ایسنا، با اظهار تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران بیان کرد: حقیقتا جای خالی ایشان به آسانی پر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه خون این شهید عزیز برکات فراوانی در سطح جهان، منطقه و کشور داشته است، افزود: سنت الهی بر این است که این خون و امثال این به هدر نرود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برکات خون سپهبد شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: یکی از این برکات وحدت مثال زدنی اقشار مختلف مردم با گرایشات مختلف بود که زیر تابوت ایشان بود و این وحدت را باید حفظ کرد.

نجابت بیان داشت: در شرایطی که استکبار جهانی به سردمداری آمریکا درصدد مقابله همه جانبه با ملت ایران هستند و بعضی روبه‌صفتان داخلی نیز با این نوای آمریکایی همراهی می‌کنند، حفظ وحدت توده‌های مردم و همین طور مسئولین از واضحات است.

به اذعان این فعال سیاسی و دانشجویی ‌کشور، گروه‌های سیاسی و افراد صاحب نفوذ باید با پرهیز از اظهارات تفرقه‌افکنانه تلاش خود را جهت تقویت این انسجام اجتماعی ایجاد شده چند برابر کنند.

نجابت با تاکید بر تقویت این انسجام اجتماعی تصریح کرد: همان‌طور که مقام‌ معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی بدون اراده مردمی اساسا معنایی ندارد و باید با همراهی مردم از وضعیت حساس کنونی عبور کرد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فعالیت‌های فرهنگی در زمینه مد و لباس پویاتر شود