صدرنشین لیگ امیدهای تهران مقهور قدرتنمایی امیدهای پرسپولیس


صدرنشین لیگ امیدهای تهران مقهور قدرتنمایی امیدهای پرسپولیس

تیم امید پرسپولیس در ادامه نتایج خوب خود در لیگ برتر تهران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم، صدرنش..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منصور هاشمی امروز شنبه شاگردان خود را به مصاف تیم امید نیروی زمینی فرستاد که با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول بازی‌ها قرار داشت. این بازی از ساعت 14 به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی آغاز شد.

تیم نیروی زمینی که پیش از این دیدار، در 22 بازی فقط یک شکست داشت، با شروع بازی، به سرعت متوجه شد که پرسپولیس کاملا با انگیزه پیروزی وارد میدان شده است.

امیدهای پرسپولیس که با 40 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار داشتند، برای اثبات شایستگی خود با انگیزه بالا و با برنامه، بازی را شروع کردند.

این مسابقه، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان را در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر کشور، تماشاگر ویژه خود می‌دید.

منصور هاشمی در این بازی، امیر خارکش از شاگردان خود را از جوانان پرسپولیس فرا خوانده بود. او که به تازگی به تیم ملی جوانان دعوت شده است، در حالی در این بازی حضور پیدا کرد که روز جمعه 90 دقیقه برای جوانان پرسپولیس به میدان رفته بود.

سرخپوشان امید، امروز ابتدا از نقطه پنالتی به گل رسیدند. این گل توسط علیرضا ملکی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این ضربه، روی حرکت سید محمد حسینی به دست آمد. دو تیم در ادامه، بازی پایاپایی ارائه کردند. فوتبالی سرعتی و مبتنی بر پاسکاری های متناوب که از سوی دو تیم ارائه شد.

پرسپولیس در نیمه دوم بیش از حریف خود، مالک بازی بود و اشتهای خود برای گلزنی را به حریف تحمیل کرد.

گل دوم بازی هم توسط ملکی و روی پاس خوب امیر محمد خارکش به ثمر رسید. لحظاتی بعد، قبل از این که حریف قدرتمند سرخپوشان بتواند خود را جمع و جور کند، بازیکن تعویضی منصور هاشمی یعنی محمد دهقان گل سوم را به ثمر رساند.

پرسپولیس بعد از گل سوم، باز هم امکان فتح دروازه حریف را داشت ولی بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر پایان یافت. این در در حالی بود که مصاف دور رفت دو تیم، 2 بر یک به سود حریف تمام شده بود.

پرسپولیس با این نتیجه با 13 پیروزی در 23 بازی، 43 امتیازی شد و هم امتیاز با تیم چهارم جدول، در مکان پنجم قرار دارد.

سامان زمانه، ارسلان آزادی، علی زنجانی، امیر محمد خارکش، سید محمد حسینی، سعید جمشیدی، علی ملکی، محمدرضا مغانلو، عباس معرفت، محمد عمری، محمدرضا مسلمی، محمد دهقان و فرزین صابر نفراتی بودند که در این دیدار برای سرخپوشان امید به میدان رفتند.

علی ملکی، امروز در واقع سالروز تولد خود را با زدن دو گل جشن گرفت و کام هم تیمی‌های خود را نیز شیرین کرد.

بازیکنان پرسپولیس، امروز به احترام سردار حاج قاسم سلیمانی و درگذشتگان سانحه هوایی بویینگ 737، با نوار های مشکی روی بازی خود در میدان حضور پیدا کردند.

بازیکنان پرسپولیس امروز همچنین در هنگام ثبت عکس یادبود، پیش از بازی با پیراهن همبازی خود زارعی در زمین حاضر شدند تا به وی که به خاطر اسیب دیدگی در بازی ها حضور دارد روحیه بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل