اعزام هیأتی از وزارت کار به استان سیل زده سیستان و بلوچستان/ تأمین اقلام ضروری سیل زدگان


اعزام هیأتی از وزارت کار به استان سیل زده سیستان و بلوچستان/ تأمین اقلام ضروری سیل زدگان

یاوری از اعزام هیأتی از وزارت کار به استان سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت سیل زدگان خبر داد.

اعزام هیأتی از وزارت کار به استان سیل زده سیستان و بلوچستان/ تأمین اقلام ضروری سیل زدگانکریم یاوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با هیأتی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان برای پیگیری وضعیت سیل زدگان سفر کردیم.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، وزیر کار هیأتی مرکب از نمایندگان، معاونت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مامور بررسی وضعیت سیل زدگان و خدمت رسانی به آن‌ها کرده است.

یاوری بیان کرد: ما قبل از سفر به استان با هماهنگی مسئولان مرتبط استانی به ویژه با ستاد‌های بحران استان، لیست اقلام و نیاز‌های فوری سیل زدگان را تهیه کردیم و به تمامی زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد تا با فوریت نسبت به تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مورد نیاز هموطنان سیل زده اقدام کنند.

وی افزود: به محض انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز مردم که از اولویت برخوردار است، برای خدمت رسانی به سیل زدگان اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه