اعلام موجودیت جنبش از ما در کرمانشاه


اعلام موجودیت جنبش  از ما  در کرمانشاه

گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر چشم انداز 40 ساله جمهوری اسلامی همزمان با اعلام موجودیت جنبش از ما آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگرازی شبستان از کرمانشاه،«رضا فرخشاهی» امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مراسم اعلام موجودیت و رونمایی از پوستر" این خانه از ماست" گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند تمدن سازی است کا پایا های پیشرفت کشور را در ۷ حوزه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی ترسیم می کند.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب افزود: در گام دوم انقلاب سخن از باید ها و نبایدها و واقعیت های ۴۰ سال گذشته کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب تاکید بر اصل "ما می توانیم " و جوانان بعنوان محور تحقق ایران‌اسلامی است.

فرخشاهی تاکید کرد: اوج این سند و مهمترین ظرفیت آن امید بخشی به کشور و استفاده از نیروهای کارآمد با زیربنای اصل ایمان است.

وی گفت: بر این اساس جمعی از معتمدین فرهنگی، اجتماعی و نخبه کرمانشاه اقدام به تشکیل ستاد مردمی گام دوم انقلاب در سالروز امامت امام مهدی(عج) کردند که این تحرک اصیل در این روزهای کشور که نیاز به کار فرهنگی دارد، یک اقدام اساسی است.

فرخشاهی ادامه داد: رهبر معظم‌انقلاب نیز بر راه اندازی ستادهای خودجوش مردمی تاکید دارند که بتوانیم به نقطه عطف کشور برسیم و هدف از راه اندازی ستاد مردمی گام دوم انقلاب یک اقدام سازنده است که زمینه رسیدن به این‌نقطه عطف را تا افق ۱۴۴۰ در عرصه های اجتماعی فراهم‌کند.

وی با بیان اینکه در دنیا بحث حکمرانی یک موضوع مهم است گفت: این موضوع از ۳ بخش مهم خصوصی، دولت و مردم بعنوان سرمایه اجتماعی تشکیل شده است و بر اساس بررسی های علمی و نظرات رهبری و کارشناسان تنها راه نجات کشور استفاده از مردم است.

فرخشاهی تصریح کرد: اگر مردم پای کار باشند می توانیم یک دولت مردمی جوان ایجاد کنیم و در حوزه های مدیریتی در عرصه های قوای سه گانه از این ظرفیت استفاده کنیم و استان کرمانشاه به سمت توسعه برود.

وی افزود: روی کار آمدن دولت جوان ‌انقلابی با بهره گیری از همه ظرفیت های ملی از بین احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و ایجاد همدلی و اتحاد بین مردم از اهداف ما در این مسیر است.

فرخشاهی فراهم‌کردن سه راهبردی شبکه سازی، توانمندسازی و مدیرسازی در عرصه های سیاسی و اجتماعی را از جمله اقدامات مد نظر در این زمینه دانست.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب بر استفاده از ظرفیت نخبگان و شایسته سالاری در این زمینه تاکید کرد.

وی از راه اندازی سامانه سنجش و ارزیابی" ازما" خبر داد و گفت: هدف ما این است که در کنار این سامانه ۷ محصول دیگر از جمله نوشت گرافی، پوستر، سایت و غیره ایجاد کنیم.

فرخشاهی بیان داشت: تشکیل ستاد مردمی گام دوم انقلاب در جهت روشنگری مردم در عرصه های سیاسی است تا بتوانیم کاندیدای سالم و اصلح دست پیدا کنیم.

وی گفت: پس از تایید کاندیداهای مجلس از سوی شورای نگهبان اقدام به راه اندازی این سامانه کردیم و از طریق آن کاندیداهای مورد نظر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در نهایت کاندیدای اصلح مورد حمایت قرار خواهد گرفت و به مردم معرفی می شود.

وی اظهار داشت: فراخوان سراسری ستاد مردمی گام دوم انقلاب برای تشکیل مجلس کارآمد و قوی است.

فرخشاهی در ادامه بیان داشت: کرمانشاه آغازگر حرکت گام دوم ‌انقلاب بوده است و این حرکت در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی از مردم کرمانشاه خواست تا "از ما" باشند تا کرمانشاه به تمدن نوین و جایگاه اصلی خود در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره برسد.


پایان پیام/81

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی