شبکه ارتباطی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان عادی و پایدار است


شبکه ارتباطی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان عادی و پایدار است

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام با اعلام رفع قطعی شبکه ارتباطی در برخی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: با تمهیداتی که صورت گرفته هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی در شبکه های ارتباطی در مناطق سیل زده نداریم و با تلاش شبانه روزی همکاران فنی، وضعیت...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام با اعلام رفع قطعی شبکه ارتباطی در برخی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: با تمهیداتی که صورت گرفته هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی در شبکه های ارتباطی در مناطق سیل زده نداریم و با تلاش شبانه روزی همکاران فنی، وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان نرمال می باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ،کابل های فیبر نوری استان دچار اختلال شد که در همان ساعات ابتدایی توسط مدیران مخابرات منطقه و همکاران فنی استان بصورت مستمر و لحظه به لحظه پیگیری شد خرابی ها و موانع ارتباطی رفع گردیده است.
وی با تأکید بر خدمات رسانی شرکت مخابرات ایران به هموطنان سیل زده افزود : این شرکت توانسته با ارایه خدمات خود منطقه به حالت عادی بازگرداند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول