هوای اصفهان تا دوشنبه هفته آینده پاک است


هوای اصفهان تا دوشنبه هفته آینده پاک است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه پیک کاهش دما امروز در اصفهان اتفاق افتاد، گفت: دمای هوای اصفهان از فردا یکی دو درجه افزایش خواهد یافت.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با ایسنا، دمای هوای امروز (چهارشنبه- ۲۵ دی ماه) در شهر اصفهان را منفی ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای هوا در بوئین میاندشت منفی ۱۶ و شهرضا منفی ۱۷ درجه سانتیگراد و بقیه نقاط استان هم منفی بود.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی های صورت گرفته، طی چند روز آینده کاهش دما و سرمای شدید در استان نخواهیم داشت، گفت: البته در مناطق غرب، شمال و جنوب استان در روز جمعه و شنبه آینده لغزندگی جاده ها و کاهش دید به دلیل بارش وجود دارد.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه هوای اصفهان پنج شنبه این هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: از صبح تا ظهر روز جمعه، هوا ابری است و احتمال بارش پراکنده برف و باران خفیف وجود دارد، ولی در بعد از ظهر بارش پیش بینی نمی شود.

وی با بیان اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هم افزایش ابر و بارش های خفیف پیش بینی می شود، تصریح کرد: پایداری هوا در حد قابل توجهی نیست، چون با وجود پایین بودن دما، لایه های بالایی جو فعال است.

هنرمند با اعلام اینکه هوای اصفهان تا روز دوشنبه هفته آینده پاک است و افزایش ابر و بارش های پراکنده پیش بینی می شود، یادآورشد: بارش های غرب و جنوب استان خوب است، اما بارش های مرکز استان چندان قابل توجه نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین به بارش های اتفاق افتاده در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در شهر اصفهان اصفهان ۲ میلیمتر بارش ثبت شد، همچنین در اردستان ۴ و ۲ دهم میلیمتر آب حاصل از بارش، خوانسار ۲ و ۷ دهم میلیمتر بارش که ۷ سانتی متر برف بوده، دهاقان ۷ میلیمتر بارش که ۱۰ و نیم سانتیمتر برف بوده، شهرضا ۳ ونیم میلیمتر بارش، فریدونشهر یک دهم میلیمتر بارش و یک سانتیمتر برف، کبوتر آباد یک و ۶ دهم میلیمتر، نطنز یک و ۸ دهم میلیمتر، آران و بیدگل یک و ۸ دهم میلی متر، چادگان ۶ دهم میلی متر بارش که ۲ سانتی متر برف بوده ثبت شده است. در نقاط دیگر استان هم بارش ها به میزان قابل توجهی نبود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !