کشتی در کشور مظلوم واقع شده است


کشتی در کشور مظلوم واقع شده است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: این رشته در کشور مظلوم واقع شده است.

سیدجلال عسگری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه هیئت کشتی استان زنجان برای اینکه بتواند در این عرصه فعالیت موثری داشته باشد، باید برخی اقدامات را اولویت خود قرار دهد، افزود: انتخاب حامی مالی، میزبانی رقابت‌های مختلف، تجهیز سالن‌های ورزشی، اهتمام به شهرستان‌ها و ... از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه کشتی جزو رشته‌هایی است که امروز در کشور مظلوم واقع شده و هیئت‌ها باید در شرایط کنونی جامعه، هنرمندانه در این عرصه حضور داشته و فعالیت کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال المپیک است، به همین خاطر از هیئت‌های ورزشی انتظار داریم قهرمانان خود را بیش از گذشته حمایت کنند تا نتایج درخوری را در رویدادی که سال آینده پیش رو داریم، به دست آوریم.

این مسئول با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در رشته کشتی از وجود قهرمانان نامی چون میثم نصیری و محمد نادری بهره می‌برد، ادامه داد: خوشبختانه زنجان از زیرساخت‌های خوبی در رشته کشتی برخوردار بوده و معتقدیم همین امر می‌تواند زمینه میزبانی استان در رقابت‌های مختلف را فراهم کند، لذا امیدواریم شرایطی فراهم شود که شاهد تحقق این موضوع باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه هیئت کشتی زنجان جزو هیئت‌هایی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اظهار کرد: زنجان در رشته کشتی هم به لحاظ سخت‌افزاری و هم به لحاظ نیروی انسانی ارزشمند، دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که همین ظرفیت‌ها باعث می‌شود تا اداره‌کل نگاه ویژه‌ای به کشتی در این استان داشته باشد.

علی خلیلی با یادآوری اینکه انتظار ما از اعضای مجمع این است که هیئت کشتی زنجان را همراهی کنند تا کشتی زنجان بتواند به جایگاهی که شایسته آن است، دست یابد، بیان کرد: انتظار ما از هیئت کشتی استان زنجان این است که توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته و از کشتی شهرستان‌ها حمایت کند؛ چرا که معتقدیم شهرستان‌های استان دارای پتانسیل‌های زیادی در این رشته هستند که می‌توانند به رشد و توسعه کشتی زنجان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهرستان‌های استان دارای سالن کشتی بوده و این بدین معنی است که کشتی در اکثر شهرستان‌ها از زیرساخت مطلوب برخوردار است، افزود: انتظار اداره‌کل ورزش و جوانان استان از فدراسیون کشتی نیز این است که دوره‌های آموزشی را برای داوران و مربیان کشتی برگزار کند. علاوه بر این معتقدیم زنجان می‌تواند به پایگاهی برای فدراسیون کشتی تبدیل شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش شده است تا در طول دو سال اخیر حمایت‌های خوبی از هیئت کشتی استان به عمل آید، خاطرنشان کرد: کشتی یکی از رشته‌های اولویت‌دار استان است، به همین خاطر انتظار داریم کشتی در زنجان به صورت علمی دنبال شود تا بتواند در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین